przemek86sam Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Witam! Problem jak w temacie. Tylko dziwi mnie fakt że do tej pory wszystko działało w porządku. Dziś po zrobieniu treningu biegowego zauważyłem że zegarek tak jakby nie był połączony z aplikacją amazfit watch więc próbując kilkukrotnie i nie wiedząc co dalej zrestartowałem zegarek. Po restarcie wyskakuje KOD QR którego o dziwo nie mogę połączyć ponownie z aplikacją, pojawia się ciągle komunikat " cannot connect to the watch, please keep the watch near the phone ". Co mogło stać się zegarkowi skoro wcześniej działało wszystko jak trzeba ? Dodam że bluetooth w komórce wyszukuje zegarek, próbuję go ręcznie sparować za pomocą komórki, wyskakuje kod który po zatwierdzeniu na zegarku przez chwilę tak jak by się łączył a później znów wyskakuje KOD QR i nic się nie dzieje....już nie mam pomysłu co z nim zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi