Skocz do zawartości

Brak sieci w lokacjach i słabym zasięgu


Gość jaqjordan

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jaqjordan

Witam,

Mam super nietypowy problem z moim RN4X. W mieszkaniu nie mam praktycznie sieci Orange. Wyjdę na zewnątrz i jest full LTE. Przełączam na 2G i Brak sieci. Jedynie jak uda mi się połączyć z siecią to przez LTE jak już. Bardzo podobnie jest na drugiej SIM (Virgin Mobile). Jestem poza mieszkaniem, w pracy...zero problemów. Sieć śmiga jak szalona. Nie traci zasięgu, cały czas działa.

Wkładam moją kartę do jakiegoś starego BB ustawionego na sztywno 2G...działa bez problemów. No cholera! Jakim cudem to może kwestia sprzętowa. Czy nie działo by się to wszędzie? A nie tylko w moim mieszkaniu? 600m w linii prostej od jednego nadajnika(Orange) i tak samo od drugiego(Play). Macie jakieś pomysły? Mnie już zaczyna brakować koncepcji. Wgrałem przez MiFlash czyste MIUI Global Dev.

Wygląda na to, że telefon ma problemy tam gdzie jest słaby zasięg. No ale nawet na 2G nie chce się połączyć z siecią. Dziś jeszcze będę próbował z innymi operatorami.

Dzięki za podpowiedzi.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jaqjordan

Przeprowadziłem kolejne próby.
1. Virgin mobile na nadajnikach Play działa bardzo dobrze. Pomyślałem czy to nie jest wina gniazda SIM 1. Wsadziłem do niego kartę Virgin i działa ok. Czyli to nie to. Orange i TMO nie działa. Oczywiście mówimy cały czas o jednej lokalizacji, bo wszędzie indziej wszystko jest w porządku. Ewidentnie telefon nie daje sobie rady ze słabym zasięgiem. Słaby sygnał = brak sieci.
Robiłem próby na wszystkich trybach.
Żeby nie męczyć telefon, włączyłem przekierowanie z Orange na VM i po prostu wyłączam Orange (SIM 2) jak jestem w domu.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jaqjordan

Zauważyłem, że tak jakby sieć działała tylko na 4G. Jeszcze 3G tam gdzie jest mocny sygnał. W domu mam słaby zasięg LTE i 3G i dlatego często nie mam w ogóle sygnału. TO jest cały problem tego telefonu. Pewnie będzie musiał polecieć na gwarancję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, zarejestrowałem się właśnie bo miałem/ mam podobny problem. Słaby sygnał, problemy ze zmianą sieci a z siecią 2G wcale nie łączy. Telefon oddałem na gwarancję i dzisiaj przyszedł SMS że już wraca z serwisu, myśle że na dniach będę go miał w domu to dam znać jaka była diagnoza i co zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jaqjordan

Jestem ciekaw czy coś zrobili. Ja jutro swój wysyłam. Nic nie dało przywracanie do ustawień fabrycznych przez MiFlasha.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z obietnicą opisuje jak sprawa wygląda w moim przypadku. Otóż odebrałem dziś telefon, po 26 dniach kalendarzowych, za całość niech wystarczy adnotacja serwisu:

" Zaktualizowano oprogramowanie, gdyby problem występował nadal proszę się skontaktować z operatorem..."

Mniej więcej tak, i jak myślicie jaki był skutek heroicznych dokonań przeprowadzonych przez serwis?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jaqjordan

No to pięknie. Możesz napisać gdzie kupowałeś telefon? Jaki serwis się pod tym podpisał. Widzę, że będę musiał do niech napisać, żeby czasem nie wycieli mi takiego numeru. Ja w uwagach napisałem, że nie jest to wina operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem W RTV Euro AGD, i tu muszę powiedzieć że obsługa była bardzo dobra, więc pełen szacun. Natomiast gdzie był serwisowany nie wiem, bo telefonu, po sprawdzeniu że usterka nadal występuje, postanowiłem nie odbierać. Serwis jak widać sprawę solidnie olał bo sprawdzenie występowania błędu to kilkadziesiąt sekund, żadnej żmudnej procedury nie trzeba przeprowadzać. Wystarczy przestawić słuchawkę na "2G only" i sprawdzić dowolną kartą sim, dowolnego operatora. Z mojej strony mogę powiedzieć tylko jedno, gałązki opadają jak pomyślę jakie tam spece siedzą. Telefon pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji wiec serwis powinien być ten sam. Co z tego dalej wyniknie, zobaczymy. Napiszę jak coś się zmieni. 

Edytowane przez sylur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość jaqjordan

Witam,
Wrócił do mnie mój telefon. Kupowałem w PL-SERWIS GSM. Muszę powiedzieć, że dali radę. Całość trwała 11 dni. Telefon wrócił naprawiony. Nie wiem tylko co zostało zrobione. Nie było protokołu naprawy i nie dostałem info na maila.
Teraz boję się nawet odblokowywać bootloader a, żeby chociaż wgrać MIUI Polska. Ostatnim razem źle się to skończyło. Ale chyba dopiero przy zabawach z Custom Romami. Co sądzicie?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to niestety dla mnie, ale stery dla ciebie trafiłeś na lepszego sprzedawcę. Mój jak już pisałem wrócił z serwisu po aktualizacji oprogramowania i wada nadal występowała. Oddałem więc telefon ponownie ale z tytułu rękojmi. Dziś dostałem informację że telefon jest sprawny i moja reklamacja nie zostaje uznana. Czyli teraz wizyta u Powiatowego Rzecznika Konsumentów i zobaczymy co będzie dalej, a i jeszcze tylko cofam słowa pochwały odnośnie obsługi w RTV EURO AGD i już wiem gdzie nigdy więcej zakupów nie zrobię.

Edytowane przez sylur
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, sylur napisał:

No to niestety dla mnie, ale stery dla ciebie trafiłeś na lepszego sprzedawcę. Mój jak już pisałem wrócił z serwisu po aktualizacji oprogramowania i wada nadal występowała. Oddałem więc telefon ponownie ale z tytułu rękojmi. Dziś dostałem informację że telefon jest sprawny i moja reklamacja nie zostaje uznana. Czyli teraz wizyta u Powiatowego Rzecznika Konsumentów i zobaczymy co będzie dalej, a i jeszcze tylko cofam słowa pochwały odnośnie obsługi w RTV EURO AGD i już wiem gdzie nigdy więcej zakupów nie zrobię.

Ja 2 razy walczyłem z Euro przy pomocy rzecznika. Zdecydowanie odradzam jeśli chodzi o gwarancję/rękojmię. To jest sklep typu: "Gwarancja jest do bramy, a potem się nie znamy".

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem info że jednak telefon wymienią lub zwrócą pieniądze zależnie od mojej decyzji. Troszeczkę czuję się skołowany, to już nie pierwszy raz kiedy w tej sprawię dostaję diametralnie sprzeczne informacje. Krótko ujmując nie ekscytuje się na chwilę obecną zbyt mocno do momentu aż sprawa się nie zakończy pomyślnie, bo kto wie co jutro wymyślą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną sytuację. W sklepie miałem jedną decyzję, a po kilku dniach dostałem list z inną. Dostałem w końcu zwrot pieniędzy za grę, ale dużo przepychanek, telefonów i chyba ze 2-3 pisma musiałem napisać. Finalnie kasa została zwrócona, ale niesmak pozostał.

Nie jestem ekspertem w temacie gwarancji/rękojmi, ale sklep chętnie wypisuje zgłoszenie gwarancji, bo wtedy winę ponosi producent. Raz mi sprzedawca wypisał zgłoszenie gwarancji a nie rękojmi i potem musiałem to korygować. W dodatku usłyszałem, że oni nie są sklepem tylko pośredniczą w handlu i nie odpowiadają za produkt.

Ok, koniec offtopic.

Edytowane przez konsolite
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w pełni przygotowany na dalsze niespodzianki :) Pełna dokumentacja z wydrukami poczty i wniosek do rzecznika wypełniony. Przygotowałem się zaraz po dostaniu niekorzystnej decyzji bo raczej lubię kuć żelazo póki gorące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jaqjordan

Kurde...i pomyśleć, że taki duży sklep jak Euro. Ja kupowałem u jakiegoś maciupkiego sklepiku na Allegro (Serwis-GSM-PL), a poszło w miarę gładko i naprawione. Szkoda, że mi nie odpisali co zrobili. Zastanawiam się czy czasem tylko tacki nie wymienili. Ewentualnie po ściągnięciu klapki poprawienie anteny, bo to też było kwestia w tym modelu.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedenaście dni i dostałeś sprawny telefon, każdemu bym życzył takiej obsługi klienta. Ja czekałem prawie cztery tygodnie i rezultat żaden. Potem trzeba było weekend przeczekać i złożyć ponowną reklamacje z tytułu rękojmi. Minęły kolejne dwa tygodnie i dostałem odmowną decyzję, po kolejnych dwóch dniach jednak się zreflektowali i wydali pozytywną decyzję, ale nadal mam czekać kiedy mnie łaskawie zawezwą do sklepu, terminu nie sprecyzowali. Wygląda że dalej coś kombinują i mogą decyzję zmienić bo niby na co czekać jak mają na sklepie dostępne te telefony, pieniądze do zwrotu pewnie też, a i inne telefony. W sumie zaraz stukną dwa miesiące a ja jestem bez telefonu, za który zapłaciłem prawdziwe i sprawne, bez wad pieniądze w gotówce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zakończyłem reklamacje. więc opisuję żeby sprawę należycie zakończyć. Dostałem zwrot pieniędzy i kupiłem nowy telefon. Całość bardzo długo trwała ale tu winę upatruję w nieudolnej pracy serwisu. Sklep muszę przyznać (zresztą chętnie) przyjął problem na klatę i zachował się jak najbardziej w porządku. Może poza małym zgrzytem, o którym wcześniej pisałem. W powodzie wpisali "przekroczenie czasu reklamacji" czyli serwis/dystrybutor dalej nieudolnie czaruje a sprzedawca musiał ponieść konsekwencję. Osobiście czuję się postawą RTV EURO AGD jednak w pełni usatysfakcjonowany, dostałem zwrot pełnej sumy a dziś ten telefon sporo mniej kosztuje (kupiłem taki sam bo poza usterką to fajny telefon) co jest bardziej niż wystarczającą rekompensatą za tak długi czas oczekiwania

Edytowane przez sylur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...