sylur

Użytkownicy
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About sylur

  • Rank
    Użytkownik

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zgorzelec

Dodatkowe

  • Smartfon
    Redmi Note 4 SD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na oficjalnym forum jest komunikat że tymczasowo motywy są niedostępne w EU w związku z jakimiś tam zmianami w prawie odnośnie przetwarzania danych osobistych. Ja zmieniłem region na Szwajcarię i motywy wróciły.
  2. Wczoraj zakończyłem reklamacje. więc opisuję żeby sprawę należycie zakończyć. Dostałem zwrot pieniędzy i kupiłem nowy telefon. Całość bardzo długo trwała ale tu winę upatruję w nieudolnej pracy serwisu. Sklep muszę przyznać (zresztą chętnie) przyjął problem na klatę i zachował się jak najbardziej w porządku. Może poza małym zgrzytem, o którym wcześniej pisałem. W powodzie wpisali "przekroczenie czasu reklamacji" czyli serwis/dystrybutor dalej nieudolnie czaruje a sprzedawca musiał ponieść konsekwencję. Osobiście czuję się postawą RTV EURO AGD jednak w pełni usatysfakcjonowany, dostałem zwrot pełnej sumy a dziś ten telefon sporo mniej kosztuje (kupiłem taki sam bo poza usterką to fajny telefon) co jest bardziej niż wystarczającą rekompensatą za tak długi czas oczekiwania
  3. Jedenaście dni i dostałeś sprawny telefon, każdemu bym życzył takiej obsługi klienta. Ja czekałem prawie cztery tygodnie i rezultat żaden. Potem trzeba było weekend przeczekać i złożyć ponowną reklamacje z tytułu rękojmi. Minęły kolejne dwa tygodnie i dostałem odmowną decyzję, po kolejnych dwóch dniach jednak się zreflektowali i wydali pozytywną decyzję, ale nadal mam czekać kiedy mnie łaskawie zawezwą do sklepu, terminu nie sprecyzowali. Wygląda że dalej coś kombinują i mogą decyzję zmienić bo niby na co czekać jak mają na sklepie dostępne te telefony, pieniądze do zwrotu pewnie też, a i inne telefony. W sumie zaraz stukną dwa miesiące a ja jestem bez telefonu, za który zapłaciłem prawdziwe i sprawne, bez wad pieniądze w gotówce.
  4. Jestem w pełni przygotowany na dalsze niespodzianki Pełna dokumentacja z wydrukami poczty i wniosek do rzecznika wypełniony. Przygotowałem się zaraz po dostaniu niekorzystnej decyzji bo raczej lubię kuć żelazo póki gorące.
  5. Dzisiaj dostałem info że jednak telefon wymienią lub zwrócą pieniądze zależnie od mojej decyzji. Troszeczkę czuję się skołowany, to już nie pierwszy raz kiedy w tej sprawię dostaję diametralnie sprzeczne informacje. Krótko ujmując nie ekscytuje się na chwilę obecną zbyt mocno do momentu aż sprawa się nie zakończy pomyślnie, bo kto wie co jutro wymyślą.
  6. No i w moim przypadku też to tak niestety wygląda, ale co poradzić, kupię inna słuchawkę a tu trzeba będzie powalczyć.
  7. No to niestety dla mnie, ale stery dla ciebie trafiłeś na lepszego sprzedawcę. Mój jak już pisałem wrócił z serwisu po aktualizacji oprogramowania i wada nadal występowała. Oddałem więc telefon ponownie ale z tytułu rękojmi. Dziś dostałem informację że telefon jest sprawny i moja reklamacja nie zostaje uznana. Czyli teraz wizyta u Powiatowego Rzecznika Konsumentów i zobaczymy co będzie dalej, a i jeszcze tylko cofam słowa pochwały odnośnie obsługi w RTV EURO AGD i już wiem gdzie nigdy więcej zakupów nie zrobię.
  8. Kupowałem W RTV Euro AGD, i tu muszę powiedzieć że obsługa była bardzo dobra, więc pełen szacun. Natomiast gdzie był serwisowany nie wiem, bo telefonu, po sprawdzeniu że usterka nadal występuje, postanowiłem nie odbierać. Serwis jak widać sprawę solidnie olał bo sprawdzenie występowania błędu to kilkadziesiąt sekund, żadnej żmudnej procedury nie trzeba przeprowadzać. Wystarczy przestawić słuchawkę na "2G only" i sprawdzić dowolną kartą sim, dowolnego operatora. Z mojej strony mogę powiedzieć tylko jedno, gałązki opadają jak pomyślę jakie tam spece siedzą. Telefon pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji wiec serwis powinien być ten sam. Co z tego dalej wyniknie, zobaczymy. Napiszę jak coś się zmieni.
  9. Zgodnie z obietnicą opisuje jak sprawa wygląda w moim przypadku. Otóż odebrałem dziś telefon, po 26 dniach kalendarzowych, za całość niech wystarczy adnotacja serwisu: " Zaktualizowano oprogramowanie, gdyby problem występował nadal proszę się skontaktować z operatorem..." Mniej więcej tak, i jak myślicie jaki był skutek heroicznych dokonań przeprowadzonych przez serwis?
  10. To apka z tych które nie da rady usunąć, można tylko wyłączyć, więc gdzieś musi tam być. No chyba że masz jakiś niestandardowy ROM.
  11. To DocumentsUi zobaczcie chłopaki w zainstalowanych appkach czy nie jest wyłączone, u mnie tak było i też nie mogłem za żadne skarby zapisu na karcie SD włączyć. O ile dobrze pamiętam to sam tego nie wyłączałem, więc albo tak było od początku , albo się przy okazji aktualizacji coś przestawiło. Może się ta apka dokumenty/documents lub podobnie nazywać, teraz dokładnie nie pamiętam.
  12. Myślę że to raczej jakiś sprzętowy problem bo u mnie aktualizacja, resetowanie softu, nic nie dała. Jak tylko odbiorę słuchawkę dam znać co się wykluło.
  13. Witam wszystkich, zarejestrowałem się właśnie bo miałem/ mam podobny problem. Słaby sygnał, problemy ze zmianą sieci a z siecią 2G wcale nie łączy. Telefon oddałem na gwarancję i dzisiaj przyszedł SMS że już wraca z serwisu, myśle że na dniach będę go miał w domu to dam znać jaka była diagnoza i co zrobili.