antekwars Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 (edytowane) Coś ktoś kupował w nim jakie macie opinie mają xiaomi w dość dobrych cenach zapewne z tej mniej oficjalnej dystrybucji https://www.mall.pl/smartfony?b[]=xiaomi Edytowane 15 Września 2017 przez antekwars Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysib Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 (edytowane) Cześć @antekwars. Sam ostatnio zainteresowałem się ofertą tego sklepu. Ale coś mi nie pasowało i wolałem się dowiedzieć u źródeł. Dlatego wysłałem emalie do nich: Czy telefon w Państwa ofercie (Xiaomi Redmi Note 4 4/64 GB) jest tzw. "wersją globalną" z obsługą 4G w paśmie 800 (modem ma obsługę B20) oraz czy ma certyfikat CE i europejską ładowarkę (bez dodatkowej przejściówki). Proszę także o informację, gdzie realizowany jest przez Państwa Serwis w ramach rękojmi. Dostałem szybką odpowiedź od kompetentnej Pani z obsługi: " Dzień dobry, Dziękujemy za przesłane zgłoszenie. Telefon objęty jest standardową 24 miesięczną gwarancją. Reklamację można zgłosić w serwisie producenta na podstawie gwarancji. Jest to bardzo łatwy proces reklamacji, który pozwala szybciej doprowadzić sprzęt do pełnej sprawności. Dane kontaktowe serwisów znajdują się na naszej stronie Serwisy. Reklamując towar na podstawie gwarancji w sklepie Mall działamy jako pośrednik, który skontaktuje się z odpowiednim serwisem. Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszej oferty. Pozdrawiam,Katarzyna Jedynak Dział Obsługi Klienta..." Jak to mówiła pewna nauczycielka j. polskiego: "bardzo dobrze, ale nie na temat" Zresztą w zakładce "Serwisy..." są różne marki, ale Xiaomi brak. A ponieważ nadal nie wiedziałem, gdzie realizują serwis w przypadku rękojmi oraz jaki to typ RN4, postanowiłem jeszcze raz pomęczyć Kompetentną Panią z obsługi klienta: "Niestety na Waszej stronie, w zakładce "Serwisy i gwarancje" nie została uwzględniona marka XIAOMI. Wychodzi na to, że ponawiam całe moje pytanie. Proszę o sprawdzone informacje. Pozdrawiam Ryszard". Odpowiedź znowu przyszła szybko, oto ona: "Szanowny Kliencie, Informujemy, że telefon nie obsługuje pasma 800. Reklamację można zgłosić wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na adres: [email protected]. Dział Reklamacji skontaktuje się wtedy z Panem w ciągu dwóch dni roboczych. W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji. Pozdrawiam,Katarzyna Jedynak Dział Obsługi Klienta" Dobrze wiedzieć, ja mówię pass. Edytowane 22 Września 2017 przez rysib ort. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi