Hex21 Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 (edytowane) Witam, Zostałem nabywcą XIaomi mi6. Szukałem fora i nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi, a temacie ROMów jestem laikiem. Byłbym wdzięczny za okazanie pomocy. Wersja MIUI: MIUI Global 8.2 | Stabilna 8.2.0.2(NCAMIEC) To zwykłe MIUI, czy tzw SYF MIUI? Pytanie nr 2 Czemu każdy zmienia te ROMY, co tak na prawdę jest złego w tym syfmiui? Ja po nie całym dniu użytkowania nie widzę większej różnicy (wcześniej używałem na innym telefonie oryginalny miui) I trzecie pytanie, jeśli po Waszej analizie wyjdzie, że mam ten syfmiui i wypadałoby go zmienić to jaki ROM powinienem zmeinić? Ten nasz miui polska, czy oryginalny miui, jakie są różnice? Z góry dziękuję za okazaną pomoc i pozdrawiam. Edytowane 28 Lipca 2017 przez Hex21 błąd
Nezumi Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 Powinienem Ci ten temat wywalić do kosza, ale nich Ci będzie... 1. Jeżeli soft nie znajduje się na liście na en.miui.com w dziale download, to znaczy, że jest przerabiany. Twój jest przerabiany, bo soft oficjalny global to 8.2.2.0, a co za tym idzie, możesz mieć na telefonie rzeczy, o których Ci się nie śniło, a jakiś sprytny majfriend, będzie tylko zbierać Twoje dane i sprzedawać Bóg wie komu. 2. Oczywiście, że zmieniaj. Polecam Xiaomi.eu, ale jak nie chcesz to i zwykły global ujdzie w tłoku...
galakty Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 6 minut temu, Nezumi napisał: Twój jest przerabiany A to nie jest ten soft, co na początku IBG wgrywał i ludzie dostawali na nim OTA?
Nezumi Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 Przed chwilą, galakty napisał: A to nie jest ten soft, co na początku IBG wgrywał i ludzie dostawali na nim OTA? Nic takiego nie obiło mi się o "oczy", ale oficjalnie dostępny jest 8.2.2.0, ten i tylko ten. Mimo wszystko, nie zaszkodzi mu aktualizacja.