• 0
Sign in to follow this  
kaos azul

kupno MI 5

Question

witam !

jako ze moj s4 padl na amen nosze sie z zakupem chinczyka :)

mam kilka pytan ,bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedzi,za ktore z gory dziekuje

mysle o zakupie z tego linka http://www.geekbuying.com/search?keyword=xiaomi mi 5

1.Czy bede musial wgrywac ROM itp.itd. ?jestem zielony w tym temacie

2..Czy trzeba placic dodatkowe oplaty (VATy) itp itd?

3.Jakie sa koszta przesylki?

11 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Po 1 -S ą o niebo lepsze ceny (np. gearbest z kodem ostatnio za ~750zł był [+vat])

Po 2 - Zależy jak z vatem, raz złapią - raz nie, zależy od rodzaju przesyłki

Po 3 - Nic nie będziesz musiał robić z romem, ale zapewne będziesz chciał, gdy dostaniasz China, a gdy dostaniesz Global? Niekoniecznie.

Po 4 - Przesyłka zależy od strony gdzie kupujesz, zazwyczaj darmowa.

Po 5 - Pamiętaj o cashbacku

Mam nadzieję że pomogłem, Pozdrawiam.

• 0

Sam kupowałem ostatnio mi5 64GB u Goldway:
https://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Mi5-M5-Mobile-Phone-Snapdragon-820-5-15-1920x1080-16MP-4-Axis-OIS-Camera/311331_32611785137.html?spm=2114.12010612.0.0.XsytHC

Jak ja kupowałem, to z przesyłką wyszło mi 245$, przesyłka w tydzień doszła, bez VAT. Co prawda w Gearbest jak trafisz na kupon, to masz za 199$ i darmową przesyłkę, ale jest 50/50 ryzyko VAT (199$+23%=246$) i dłużej idzie.
Jakbym nie potrzebował telefonu jak najszybciej, to brałbym w Gearbest polując na kupon - nawet jak będzie VAT, to cena taka sama, a można zaoszczędzić 45$ jak się uda ominąć VAT.
Telefon przyszedł z ROMem Global Stable, od razu można było go używać. Z tego co piszą na facebooku Goldwaya, to jeszcze w czerwcu ma być jakaś promocja na mi5, ale nie wiadomo dokładnie kiedy i jaka.
W razie pytań wal śmiało

Edited by Myder

• 0