slav85 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Witam od około miesiąca coraz częściej przy zasięgu pokazuje się komunikat "brak usługi" w ciągu ostatnich dwóch dni to już kilka godzin dziennie i żadne działanie nie pomaga na ten problem, kilkukrotne wyciągnięcie kart sim, kilkukrotne zrestartowanie telefonu czasem pomogą czasem nie, zrobiłem również reset ustawień fabrycznych i dalej to samo a jestem w miejscach gdzie ten zasięg zawsze był w porządku, na samsungu galaxy s3 zasięg jest bardzo dobry w tych miejscach gdzie na xiaomi jest komunikat brak usługi. to raczej mechaniczne uszkodzenie czy wina jakiejś aktualizacji? znalazłem taki temat "brak usługi w wersji international" , ale czy to własnie to skoro problem narasta i jest coraz częstszy? jak to własnie to, to jaki plik pobrać do mojego tel? w momencie robienia zrzutu akurat udało się że jest zasięg więc proszę sie tym nie sugerowac Edytowane 8 Lutego 2017 przez slav85 Zbyt krótki tytuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 @slav85 poczekaj do najnowszej aktualizacji za kilka dni będzie powinno trochę pomóc bo modem jest nowszy i sprawniej działa lub przejść na global dev jak to nie pomoże tam zawsze najnowszy jest a jak chcesz to możesz jeszcze odblokować bootloader i wgrać miupolska Spróbuj ręcznie wybrać sieć też Roming masz włączony I wbij go ręcznie np na plus na chwilę i powiecie czy ci się wyświetla ® Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slav85 Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Dzięki za info, na pewno poczekam do aktualizacji, fajnie że już za kilka dni bo z wgrywaniem softu nie mam jeszcze dużego doświadczenia i mogłoby coś nie pójść. Z ręcznym wybieraniem sieci jest problem, już opisywałem na forum ale nie dostałem odpowiedzi Brak możliwości ręcznego przestawienia operatora tylko virgin także zostaje tylko virgin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 @slav85 mój problem też nie rozwiązany z kartą rbm(Play) na en.miui też Mają w 4 literach to tylko że ja wszelakie możliwe metody wykorzystałem miuipolska podmienianianie wersji baseband itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boood Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Kupiłem dwa redmi note 3 pro w tym samym czasie . W jednym zasięg idealny w ręcznym wyszukiwaniu pokazuje wszystkie znane mi sieci. Natomiast w drugim egzemplarzu notorycznie brak usługi ikona graficzna pokazuje czasami niby jakiś zasięg ale nie loguje do sieci. Ręczne wyszukiwanie pokazuje dwie , trzy pozycje tylko. Sprawdzane na różnych simach od różnych operatorów. Zasięg łapał blisko nadajnika tylko. Odesłane do sklepu i wymiana na sprawny model. Oczywiście próbowałem różne globale w wersji stable i dev. Edytowane 13 Lutego 2017 przez Boood Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Ja już wymianę miałem i dalej to samo teraz jakbym tego odesłał aż strach pomyśleć co by odesłali Z rozmowami rozwiązałem problem na Lineage OS ale roming dalej błędnie odczytuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boood Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Moim zdaniem telefon powinien działać na fabrycznym sofcie w 100 %. Ja bym odsyłał do skutku skoro jest na gwarancji. Dobry sprzedawca łaski nie robi. Ma działać. Ps. odesłali ci ten sam egzemplarz czy inny nowy? Edytowane 13 Lutego 2017 przez Boood 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 8 minut temu, Boood napisał: Moim zdaniem telefon powinien działać na fabrycznym sofcie w 100 %. Ja bym odsyłał do skutku skoro jest na gwarancji. Dobry sprzedawca łaski nie robi. Ma działać. Ps. odesłali ci ten sam egzemplarz czy inny nowy? Wymiana w sklepie od ręki na nowy egzemplarz. Też tak uważam że po wyjęciu z pudełka powina działać no przynajmniej ta podstawowa funkcja telefonu ale umnie tylko na kartę rbm się uwzioł porostu nie wytłumaczone Porostu impossible żeby 2 sztuki trafić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyBB Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Witam, Mam taki problem z RN3 pro . będąc w terenie telefon stracił zasięg, przychodziły mi tylko sms z informacja że ktoś próbował się ze mną połączyć. wracając do domu odzyskałem na chwilę zasięg wykonałem jedno połączenie i telefon padł całkowicie. widnieje tylko napis brak usługi, nie mogę wykonywać połączeń nawet tych alarmowych tak samo jest z internetem mobilnym. telefon nie upadł mi w ostatnim czasie, karta sim działa (sprawdzana na innych telefonach ) przywrócenie do ustawień fabrycznych nie pomaga. w momencie próby wykonywania połączeń telefon twierdzi że mam włączony tryb samolotowy. Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Moim zdaniem w pierwszej kolejności należy wykluczyć zepsutą kartę SIM - jest przecież możliwość wymiany na nową. Jeżeli to nie zadziała to należy szukać przyczyny w telefonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zexon72 Opublikowano 22 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2017 @CzarnyBB to ostatnio dość często pojawiający się problem w Redmi Note 3 SD. Przyczyną są tzw zimne luty pod receiverem (układ radiowy). Można to naprawić poprzez wylutowanie i wlutowanie RV od nowa - choć nie ma 100% gwarancji, że problem za czas jakiś nie powróci. Jeśli byłbyś zainteresowany naprawą, to zapraszam na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Dnia 18.07.2017 o 17:01, CzarnyBB napisał: Witam, Mam taki problem z RN3 pro . będąc w terenie telefon stracił zasięg, przychodziły mi tylko sms z informacja że ktoś próbował się ze mną połączyć. wracając do domu odzyskałem na chwilę zasięg wykonałem jedno połączenie i telefon padł całkowicie. widnieje tylko napis brak usługi, nie mogę wykonywać połączeń nawet tych alarmowych tak samo jest z internetem mobilnym. telefon nie upadł mi w ostatnim czasie, karta sim działa (sprawdzana na innych telefonach ) przywrócenie do ustawień fabrycznych nie pomaga. w momencie próby wykonywania połączeń telefon twierdzi że mam włączony tryb samolotowy. Z góry dziękuje za pomoc. W pierwszej kolejności wgraj system mifleshem global developer a następnie kombinuj z serwisem Bo fakt coś rzeczywiście jest nie tak z tym układem radiowym w tych telefonach I sprawdź kartę sim innego operatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi