Red92 Posted November 12, 2016 Posted November 12, 2016 (edited) Witam, jeśli chodzi o smarfony Xiami jestem zielony, a tym bardziej jeśli chodzi o soft. Dlatego piszę do Was z zapytaniem, ponieważ chciałem kupić smarfon, Xiaomi Redmi 4 Prime. Mam dylemat dotyczący ROMu, ponieważ u sprzedawcy można wybrać 4 różne opcje z tym związane. Nie chciałbym wybrać, złej i już na początku mieć telefon z jakimś słabym softem bez możliwości jego zmiany. A więc na tej aukcji: https://pl.aliexpress.com/item/Original-Xiaomi-Redmi-4-prime-red-rice-4-32GB-ROM-Snapdragon-625-Mobile-Phone-4100mAh-Battery/32762528511.html?isOrig=true#extend Są do wyboru 3 opcje: Option 1 ---- send unopened box, accept only English, install Google Play store by buyer. Option 2 -----send it with Multi language and Google play store Option 3 ---- waiting for global official ROM Bardzo proszę o poradę jaką opcje najlepiej wybrać wraz z uzasadnieniem. Mam jeszcze kilka pytań: Czy jeśli wybiorę opcje 3 to długo będę musiał czekać na oficjalny globalny ROM do Redmi 4 Prime? Czy Globalny ROM posiada wersje w języku Polskim? Czy na tym smarfonie będzie można zainstalować ROM MIUI Poland? Bo rozumiem, ze jest on najlepszy dla smarfonów Xiaomi? Jeśli będzie taka możliwość to znajde gdzieś informacje jak długo trzeba czekać na ROM dla Redmi 4 Prime? Z góry dziękuje bardzo za odpowiedzi Edited November 12, 2016 by Red92
cukru Posted November 12, 2016 Posted November 12, 2016 Najlepiej żeby nie otwierali pudełka i nie wgrywali absolutnie nic. Wtedy dostaniesz telefon z oficjalnym oprogramowaniem, na którym będziesz w stanie odblokować bootloader. Xiaomi.eu dla Redmi 4 już jest, ale jeszcze nie można go zainstalować ze względu na brak TWRP.