decek_1984 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 witajcie, to mój pierwszy post na tym forum. Dzisiaj zamówiony na allegro telefon (od firmy polecanej przez to forum). Jutro prawdopodobnie otrzymam go. Chciałem poprosić bardziej doświadczonych użytkowników o informację, najlepiej w postaci listy, co po kolei sprawdzić po otwarciu paczki. Słyszałem o problemach z wyświetlaczami, z jakimiś plamami, z pyłem pod obiektywem, z problemem ze sprawdzeniem oryginalności (etykieta) itp. Myślę, że taka lista przyda się każdemu, kto chce kupić Xiaomi dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtbn Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Odpal sobie menu testowe/serwisowe i przeleć po wszystkie pozycje to będziesz widział czy tel jest sprawny czy nie. Nie dam głowy ale włącza się chyba *#*#64663#*#* Co do oryginalności itp to może ktoś inny coś powie. Edytowane 29 Czerwca 2016 przez wtbn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohyn Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 menu serwisowe: *#*#6484#*#* Jak bym tylko sprawdził czy nie jest zbity wyświetlacz i się uruchamia. Skoro polecany sprzedawca, to wszystko powinno byc ok. Nie chce mi się z kurierem siedzieć 30min aby wszystko sprawdzać (zwłaszcza jak dobrze nie znam menu serwisowego), bo i tak dobrze tego nie zrobię. Zaś kupując w Polsce przez neta mamy 14dni na zwrot bez podania przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
decek_1984 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) 1 godzinę temu, Bohyn napisał: menu serwisowe: *#*#6484#*#* Jak bym tylko sprawdził czy nie jest zbity wyświetlacz i się uruchamia. Skoro polecany sprzedawca, to wszystko powinno byc ok. Nie chce mi się z kurierem siedzieć 30min aby wszystko sprawdzać (zwłaszcza jak dobrze nie znam menu serwisowego), bo i tak dobrze tego nie zrobię. Zaś kupując w Polsce przez neta mamy 14dni na zwrot bez podania przyczyny. w stanie nienaruszonym. zamówiłem u technosa Edytowane 30 Czerwca 2016 przez decek_1984 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohyn Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) @decek_1984 Ustawa pozwala na zapoznanie się ze sprzętem czy nam odpowiada i zwrot. Oznacza to także rozpakowanie pudełka i włączenie telefonu. " konsument ma możliwość korzystania z rzeczy jedynie w zakresie koniecznym do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy " zaś UOKIK doprecyzował: " konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. ", czyli możesz sobie rozpakować, włączyć i przeprowadzić testy w menu serwisowym. Edytowane 30 Czerwca 2016 przez Bohyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
decek_1984 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 ok, generalnie nie chodziło mi o zwroty i dyskusje o możliwościach. Chciałem prosić o check listę co trzeba sprawdzić. na razie: 1. Uszkodzenia fizyczne 2. *#*#6484#*#* - test softu 3. .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
decek_1984 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) zrobiłem test, wyniki: GPS: fail (robione w budynkku) Gyro: fail (co to w ogóle jest? ) TFalsh:fail Brakuje mi zdrapki do sprawdzenia oryginalności. Czy już nie ma jej ? Proszę o wsparcie. Edytowane 30 Czerwca 2016 przez decek_1984 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cukru Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 @decek_1984 Nie dziwne, że w budynku nie złapało Ci fixa. Żyroskopu z jakiegoś powodu to menu nie wykrywa. Nie wiem w sumie o co chodzi z TFlash, u mnie wyskakuje "TFlash is ok". Zdrapki w nowych modelach już nie ma. W sumie nie wiem czy jest sens się przejmować skoro zamówiłeś u Technosa. Jeśli coś nie działa to to wyjdzie podczas normalnego użytkowania, a problemów z naprawą czy wymianą raczej nie będą Ci robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
decek_1984 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 ok, super. zatem ide dalej grzebać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohyn Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) Zdrapki nie ma, zostały już chyba tylko na najczęściej podrabianych akcesoriach Edytowane 1 Lipca 2016 przez Bohyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi