Przemcio91k

Mi Note Pro global dev/stable

Recommended Posts

Witam,

Mam pytanie. Jestem laikiem jeżeli chodzi o miui. Czym się różni wersja dev od stable? Zapewne tym ze pierwsza jest dla programistów a druga stabilna ale co więcej? Który rom jest lepszy bez modyfikowania i bawienia się? Czy istnieje wersja global stable dla mi note pro z językiem polskim tak jak to mam miejsce w redmi note 3 pro w wersji 7.2.3? Czy dla obu tych telefonów zostać lepiej przy wersji developerskiej (na redmi note 3 pro uało mi się wgrać wersję dev). Czy Minote Pro ma zablokowany bootloader?

Proszę o wyrozumiałość

Pozdrawiam

@Przemcio91k

Wersja stable powinna byc stabilna i pozbawiona błędów. Wersja dev to wersja rozwojowa, może mieć błędy, ale i posiada często dodatkowe funkcje, których nie ma stable.

Mi Note Pro nie ma oprogramowania global. Wgraj na niego ostani dev MIUI Polska.

Bootloader może być zablokowany, spróbuj wejść do recovery i sprawdź jak jest w Twoim przypadku.

• Like 1

Witam,

Dziękuje za odpowiedź.

Natomiast pod tym linkiem www.androidfilehost.com/?w=files&flid=54760 znajduje sie wersja stabilna z xiaomi.eu z multilangiem wersja 7.5.1 oparta na V7.3.1.0.LXHCNDD (MIUI7). Mam rozumieć że jest to wersja chińska stable przerobiona na global ( lub też chińska z dodanym multilangiem) ? Czy oryginalna wersja miui.com posiada multilang? Wersja z xiaomi.eu posiada usługi google oraz polski język? Który soft najlepiej wgrać miui polska czy xiaomi.eu ? Rozumiem że oryginalny z miui.com nie będzie miał chyba polskiego języka? Soft z xiaomi.eu wgrywa się jak miui polska czy teżjak oryginalny soft? Przepraszam za pytania niestety z miui i xiaomi mam styczność dopiero od 2 dni :) 

@Przemcio91k

Oryginalna wersja z miui.com nie posiada polskiego.

Xiaomi.eu to to samo (obecnie) co MIUIPolska i instaluje sie tak samo. Nie kombinuj za bardzo z ROMami, wrzuć to co jest aktualne.

• Like 1

8 godzin temu, Przemcio91k napisał: