Skocz do zawartości

Zakup Mi4s


okrutnikk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Planuję zakup Xiaomi MI4s. Muszę wymienić swojego wysłużonego już Nexusa 5. W związku z tym, że nie dawno kupiłem swojej lubej Redmi Note 2 prime i jestem zachwycony działaniem i wykonaniem w stosunku do ceny, wybór padł właśnie na Xiaomi. Naczytałem się na forum jednak, że jest jakiś problem z językiem polskim na nowe modele od Xiaomi. Nie znam się, jestem laikiem :)

W związku z powyższym chcę zapytać czy na tą chwilę ,mogę kupić w Polsce (wszystko jedno czy w sklepie czy alledrogo) MI4S taki, abym mógł go używać od razu po wyciągnięciu z pudełka? Chciałbym, aby soft w telefonie nie był "śmieciowy"(cokolwiek to znaczy) tylko oryginalny od Xiaomi. Jeśli tak, to gdzie/u kogo mogę ten model nabyć?

Od razu też, aby nie zakładać nowego tematu, czy Snap 650 w RN3 Pro jest dużo wydajniejszy od Snapa 808 w MI4s? Waham się pomiędzy tymi dwoma modelami, jednak ze wskazaniem na MI4S ze względu na rozmiar. Mam małe dłonie i 5,5 cala to trochę przy dużo. Jeśli jednak wydajność będzie wyraźnie większa, mogę zaryzykować kupno RN3 Pro.

Reasumując, czy i gdzie mogę kupić MI4S gotowy do użytku?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

Maciek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Cześć.

Podłączę się do tematu, bo też zastanawiam się nad kupnem mi4s dla żony. Mam nadzieję, że dla kogoś, kto chce po prostu wyjąć telefon z pudełka i go używać (messenger, FB, gmail, +zdjęcia, filmy, itp.), mi4s wydaje się super.

Ale trochę się pogubiłem w tych ROMach. Czy jeśli teraz zamówię mi4s w xiaomiforsale, to będzie miał język polski czy nie? Teoretycznie, jeśli to global, to powinien mieć, tak?

Pytam, bo nie chce mi się bawić w pisanie do Xiaomi, żeby mi odblokowali telefon.

 

Z góry dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Bohyn napisał: