Skocz do zawartości

Underlay

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Underlay

Mitu

Mitu (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Cześć, miałem problem z ghost touchem na wersji 12.5.2, ale pojawiła się aktualizacja w ustawieniach/O telefonie do 12.5.3, którą zainstalowałem i o dziwo problem zniknął. Teraz natomiast pojawiła się kolejna aktualizacja o numerze 12.5.4, na którą ludzie narzekali na ten właśnie nieszczęsny ghost touch. Mam obawy, że po zainstalowaniu problem powróci. Jak myślicie, olać te aktualizacje czy jednak zainstalować?
  2. Też zrobiłem ten update jakieś 2-3 dni temu, ale nie przestawiałem odświeżania (mam ustawione na 60) i do tej pory odpukać jest dobrze :)
  3. Również mam ten sam problem ze swoim poco x3 pro 8/256. Kupiłem go na oficjalnej stronie w dniu premiery 1 kwietnia bodajże. Problem pojawił się po około 4-5 miesiącach. Wysyłać na gwarancji czy czekać na jakąś aktualizację, która w sumie nie wiadomo kiedy będzie? Na stronie mi-home znalazłem taką informację: https://mi-home.pl/ochrona-ekranu-w-smartfonie-poco-x3-pro-i-poco-f3-5g Czy co, w mojej sytuacji okres 6 miesięcy od daty kupna minął. Więc będę musiał bulić za wymianę wyświetlacza jeśli wysłałbym im telefon?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...