Nie to, że napisałem, bo mi zależy na 5G. Napisałem, że mamy coraz bardziej sprawnie działającą instytucję Konsumencką która nas broni i jeśli ktoś czuje się pokrzywdzony, to należy zachęcać, do walki o swoje prawa.
Złe porównanie.
Na pudełku jest 5G i podczas włączania też, Więc jeśli producent kombinuje, to produkt jest niezgodny z umową i ja wcale nie muszę znać częstotliwości. Ile osób je zna i potrafi wymienić? Jak kupię samochód na benzynę to ją wleję i pojadę dalej.
Federacja konsumentów weźmie pod ochronę konsumenta. Konsument nie musi tego sprawdzać, bo nie musi mieć takiej wiedzy. To że producent "wielki" nie znaczy, że może wszystko.
No to pozostaje pytanie. Po co pisać, że wspiera 5G. Nie każdy kupujący musi znać częstotliwości. Wystarczający powód by oddać telefon jako niezgodny z opisem.
No to aktualizacja bezużyteczna w moim przypadku. Mi10 to pierwszy mój telefon tej firmy. Mam nadzieję, że ta aktualizacja nie zainstaluje mi się automagicznie. Wolę zostać na tym romie co mam i mi to działa.