Jump to content

Divinex

Użytkownicy
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Divinex

  • Rank
    Użytkownik

Dodatkowe

  • Smartfon
    POCO F2 Pro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zmieniałem na ten drugi fabryczny, ale problem pojawił się po zmianie rozmiaru interfejsu na XS. Nie przejmowałem się tym, tylko normalni używałem na najmniejszym interfejsie sądząc, że ta animacją wróci do normy przy powrocie do domyślnej wielkości, a wyszło że jednak nie. W międzyczasie wyszła aktualizacja do 12.0.3 i ręki sobie nie dam uciąć, czy zmiana interfejsu jest przyczyną, bo może jednak aktualizacja jak wyżej wspomniano.
  2. Jak to naprawić (patrz załącznik - stan baterii 19,69%)? Dodam, że zmieniałem rozmiar interfejsu na XS. Powrót do innych rozmiarów interfejsów, zmiana czcionki i restart nic nie pomagają.
  3. Moje spostrzeżenia co do obudowy po ponad miesiącu użytkowania - dosyć mocno widać na niej znak czasu. Zwłaszcza na czarnej plastikowej ramce wyświetlacza, swoją drogą dosyć szerokiej ramce... Delikatne ryski widać też na wysuwanym aparacie (ścianka zewnętrzna z diodą powiadomień) i na samej lakierowanej ramce. Noszenie etui nie pomaga, bo ono samo rysuje obudowę. Pedanci mogą popadać w szał... no ale zawsze można się pocieszać chociażby faktem istnienia plastikowych Samsungów serii A (a51, a71), gdzie oprócz ramki mamy również plecki w plastiku i na połysk (przypominają się czasu Samsunga Gal
  4. Czyli jest to wada fabryczna. Nie rozwiążesz tego oprogramowaniem. Czytnik jest zintegrowany z ekranem (przyklejony od spodu) i ma osobne złącze na płycie. Może być wiele przyczyn tego że nie działa (złącze, kondensator, układ, czy w końcu sam czytnik został źle wyprodukowany).
  5. To może być problem z komunikacją płytki skanującej. Telefon jej nie widzi i cofa się z danego menu. Podobnie dzieje się w przypadku uszkodzonego modułu aparatu (cofa lub wywala błąd). Dla pewności, można jeszcze spróbować z ukrytym menu testowym i sprawdzić czy będzie PASS
  6. A opcja wczesnego otrzymywania aktualizacji w ustawieniach ma jakiś wpływ czy pic na wodę?
  7. A ten fabryczny to global? Jak często tu się spodziewać aktualizacji?
  8. Jak to jest z tymi copiątkowymi aktualizacjami MIUI? Mam fabryczny sofy (nic nie wygrywałem, nie modyfikowałem), czy muszę coś wgrywać, zmieniać ? Póki co dostałem tylko po zakupie aktualizacje na MIUI 12.0.2.0 i od tej pory zastój totalny. Parę aplikacji systemowych w międzyczasie się zaktualizowało i tyle.
  9. Czy to jakiś błąd, że na slow motion 240/120 FPS odcina dźwięk w momencie spowolnienia?
  10. Da ktoś ścieżkę do ustawień instalowania aplikacji z zewnątrz? Nie mogę tego znaleźć. EDIT: Znalazłem. Myślałem, że jest wspólna opcja dla systemu (tak jak było kiedyś), a okazuje się, że jest oddzielna dla każdej aplikacji.
  11. Jak już tak o problemach mowa to: 1. Czy u was też tak jest, że jak dostajecie powiadomienie z jakiejś aplikacji i wchodzicie w to wydarzenie z poziomu aplikacji to plakietka czerwona nie zniknie z ikony tej aplikacji? Zniknie dopiero wtedy gdy wejdziecie w powiadomienie z paska powiadomień, lub po prostu usunięcie powiadomienie z paska powiadomień. To błąd czy po prostu taka specyfika tego systemu? 2. Gry nie wyświetlają znajomych po sparowaniu z FB pomimo włączonej w ustawieniach FB opcji udostępniania listy znajomych. 3. Automatyczna kolorystyka ekranu to jest coś takiego ja
  12. Odnośnie ziarnistości ekranu przy aktywnym czytniku czy mruganiu przy wygaszaniu mam to samo (może to jakieś techniczne rozwiązanie poprawnego działania tego skanera). Niedociągnięcia systemu, brak spójności, niekiedy nachodzące na siebie elementy (wspomniany wyżej czytnik linii schodzi się z kropkami do wzoru odblokowania) również są widoczne. Pociesza fakt, że w miarę jakoś ten system jest aktualizowany względem konkurencji i można liczyć na poprawę.
  13. Możesz walczyć o wymianę w ramach gwarancji jeśli masz telefon zastepczy, ale jeśli kupiony przez internet i nie minęło 14 dni to łatwiej będzie dokonac zwrotu. W najgorszym wypadku jak nadgorliwy sprzedawca to potrąci ci parę zł za jakieś ewentualne ślady użytkowania. Reklamacje nie są tak fajne, a ta wada jest jedną z trudniejszych do wyłapania bo widać ją w specyficznych warunkach (minimalne podświetlenie + ciemnia). Kiedyś walczyłem z serwisami Appla jak dostałem sztukę iPhone 7 z wadliwym czujnikiem zbliżeniowym, który przestawał działać tylko w pełnym słońcu i w warunkach serwisowy
  14. Myślę, że nie powinno być gorzej. Ja dosłownie rozpakowałem, uruchomiłem, i jak tylko zobaczyłem wadę ekranu napisałem maila, że chce dokonać przysługującego mi zwrotu. Zaproponowano mi wymianę na inny POCO F2 pro lub na Mi Note 10 lub oczywiście zwrot kasy. A nazwe sklepu to na priv ci napisze, bo zaraz będą głosy że promka idzie.
×
×
  • Create New...