Jump to content

Divinex

Użytkownicy
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe

  • Smartfon
    POCO F2 Pro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Divinex's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputation

  1. Zmieniałem na ten drugi fabryczny, ale problem pojawił się po zmianie rozmiaru interfejsu na XS. Nie przejmowałem się tym, tylko normalni używałem na najmniejszym interfejsie sądząc, że ta animacją wróci do normy przy powrocie do domyślnej wielkości, a wyszło że jednak nie. W międzyczasie wyszła aktualizacja do 12.0.3 i ręki sobie nie dam uciąć, czy zmiana interfejsu jest przyczyną, bo może jednak aktualizacja jak wyżej wspomniano.
  2. Jak to naprawić (patrz załącznik - stan baterii 19,69%)? Dodam, że zmieniałem rozmiar interfejsu na XS. Powrót do innych rozmiarów interfejsów, zmiana czcionki i restart nic nie pomagają.
  3. Moje spostrzeżenia co do obudowy po ponad miesiącu użytkowania - dosyć mocno widać na niej znak czasu. Zwłaszcza na czarnej plastikowej ramce wyświetlacza, swoją drogą dosyć szerokiej ramce... Delikatne ryski widać też na wysuwanym aparacie (ścianka zewnętrzna z diodą powiadomień) i na samej lakierowanej ramce. Noszenie etui nie pomaga, bo ono samo rysuje obudowę. Pedanci mogą popadać w szał... no ale zawsze można się pocieszać chociażby faktem istnienia plastikowych Samsungów serii A (a51, a71), gdzie oprócz ramki mamy również plecki w plastiku i na połysk (przypominają się czasu Samsunga Galaxy S1, S2, S3, S4...). Albo na myśl dla pocieszenia przychodzą też składane smartfony za kilka klocków, z miękkimi wyświetlaczami, rodem z czasów wyświetlaczy oporowych... I taka mała dygresja - czy obudowa (konkretnie ramka, korpus) jest aluminiowa, czy plastikowa to nie ma znaczenia w przypadku gdy producent polakieruje ten element na wysoki połysk (patrzcie na OnePlus Nord). I tak ramka będzie się rysować od samego patrzenia, a to co jest pod lakierem, czy plastik czy jakiś stop aluminium, to mało kogo chyba interesuje. Inaczej sprawy się mają gdy mamy "gołe" aluminium, a jeszcze jak jest matowe to już całkiem luks. (Dlatego wczesniej kupowałem białe telefony - iPhone 7, Samsung S7 edge, iPhone 8). Myślę, że Mi Note 10 jest bardziej odporny na starość - nie ma tej plastikowej wstawki dookoła ekranu i wydaje się, jakby ramka była matowa (procesor i przekombinowanie z ilością oczek aparatu to inna już sprawa). Szkoda że ten "prestiż" malowanych na połysk ramek wniósł Apple wraz z modelem X a reszta rynku masowo zaczęła małpować (Samsung zaczął z S8). Ww. modele które użytkowałem po ok 1,5 - 2 lat nie miały takich śladów jak półtoramiesięczny POCO F2 noszony w etui, czyszczony z ewentualnego pyłu i kurzu co kilka dni - ogólnie traktowany jak poprzednicy. Wiem, że to zjawisko o szerokim spektrum od dłuższego już czasu, ale ponarzekać trochę mogę. Ładnie to wszystko wygląda w sklepie na półce. Jak z tym jest u was? Macie podobny problem z ryskami? A może w ogóle się tym nie przejmujecie, bo przecież jest to telefon za... bagatela 1700-1900 zł, który kiedyś zostanie w rodzinie, albo będzie sprzedany za mniej niż połowę ceny startowej (bez znaczenia czy z rysami czy bez).
  4. Czyli jest to wada fabryczna. Nie rozwiążesz tego oprogramowaniem. Czytnik jest zintegrowany z ekranem (przyklejony od spodu) i ma osobne złącze na płycie. Może być wiele przyczyn tego że nie działa (złącze, kondensator, układ, czy w końcu sam czytnik został źle wyprodukowany).
  5. To może być problem z komunikacją płytki skanującej. Telefon jej nie widzi i cofa się z danego menu. Podobnie dzieje się w przypadku uszkodzonego modułu aparatu (cofa lub wywala błąd). Dla pewności, można jeszcze spróbować z ukrytym menu testowym i sprawdzić czy będzie PASS
  6. A opcja wczesnego otrzymywania aktualizacji w ustawieniach ma jakiś wpływ czy pic na wodę?
  7. A ten fabryczny to global? Jak często tu się spodziewać aktualizacji?
  8. Jak to jest z tymi copiątkowymi aktualizacjami MIUI? Mam fabryczny sofy (nic nie wygrywałem, nie modyfikowałem), czy muszę coś wgrywać, zmieniać ? Póki co dostałem tylko po zakupie aktualizacje na MIUI 12.0.2.0 i od tej pory zastój totalny. Parę aplikacji systemowych w międzyczasie się zaktualizowało i tyle.
  9. Czy to jakiś błąd, że na slow motion 240/120 FPS odcina dźwięk w momencie spowolnienia?
  10. Da ktoś ścieżkę do ustawień instalowania aplikacji z zewnątrz? Nie mogę tego znaleźć. EDIT: Znalazłem. Myślałem, że jest wspólna opcja dla systemu (tak jak było kiedyś), a okazuje się, że jest oddzielna dla każdej aplikacji.
  11. Jak już tak o problemach mowa to: 1. Czy u was też tak jest, że jak dostajecie powiadomienie z jakiejś aplikacji i wchodzicie w to wydarzenie z poziomu aplikacji to plakietka czerwona nie zniknie z ikony tej aplikacji? Zniknie dopiero wtedy gdy wejdziecie w powiadomienie z paska powiadomień, lub po prostu usunięcie powiadomienie z paska powiadomień. To błąd czy po prostu taka specyfika tego systemu? 2. Gry nie wyświetlają znajomych po sparowaniu z FB pomimo włączonej w ustawieniach FB opcji udostępniania listy znajomych. 3. Automatyczna kolorystyka ekranu to jest coś takiego jak w iPhone, że dostosowuje barwę do otoczenia? 4. Dioda powiadomień - jest gdzieś opcja zmiany koloru? 5. Wideo FHD 60 fps - gdzie się zapodziała elektroniczna stabilizacja obrazu? Dziwne posunięcie producenta, bo jeszcze przy Snapie 730G bym zrozumiał. 6. Mi Band 4 czasem zrywa połączenie. Łączy się ponownie dopiero po odpaleniu aplikacji Mi Fit. Wszystko ustawione wg zaleceń. 7. Aktualizacje - czy seria POCO jest/będzie traktowana gorzej niż Mi pod tym względem? Jak często można spodziewać się oficjalnych aktualizacji w tym modelu (chodzi o poprawki/nowe funkcje)?
  12. Odnośnie ziarnistości ekranu przy aktywnym czytniku czy mruganiu przy wygaszaniu mam to samo (może to jakieś techniczne rozwiązanie poprawnego działania tego skanera). Niedociągnięcia systemu, brak spójności, niekiedy nachodzące na siebie elementy (wspomniany wyżej czytnik linii schodzi się z kropkami do wzoru odblokowania) również są widoczne. Pociesza fakt, że w miarę jakoś ten system jest aktualizowany względem konkurencji i można liczyć na poprawę.
  13. Możesz walczyć o wymianę w ramach gwarancji jeśli masz telefon zastepczy, ale jeśli kupiony przez internet i nie minęło 14 dni to łatwiej będzie dokonac zwrotu. W najgorszym wypadku jak nadgorliwy sprzedawca to potrąci ci parę zł za jakieś ewentualne ślady użytkowania. Reklamacje nie są tak fajne, a ta wada jest jedną z trudniejszych do wyłapania bo widać ją w specyficznych warunkach (minimalne podświetlenie + ciemnia). Kiedyś walczyłem z serwisami Appla jak dostałem sztukę iPhone 7 z wadliwym czujnikiem zbliżeniowym, który przestawał działać tylko w pełnym słońcu i w warunkach serwisowych podczas przeprowadzania testów serwisanci nie mogli wywołać tej usterki. 2 razy otrzymywałem zwrot z adnotacja, że wszystko działa aż dopiero za 3 razem odesłali inną sztukę.
  14. Myślę, że nie powinno być gorzej. Ja dosłownie rozpakowałem, uruchomiłem, i jak tylko zobaczyłem wadę ekranu napisałem maila, że chce dokonać przysługującego mi zwrotu. Zaproponowano mi wymianę na inny POCO F2 pro lub na Mi Note 10 lub oczywiście zwrot kasy. A nazwe sklepu to na priv ci napisze, bo zaraz będą głosy że promka idzie.
×
×
  • Create New...