pedro307

Użytkownicy
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pedro307

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, na forum jestem nowy ale mi 9 mam już od kilku miesięcy. Zawsze jak miałem jakiś problem to z reguły znajdowałem jego rozwiązanie właśnie na tym forum. Teraz więc po przeszukaniu połowy internetu chciałbym się zapytać użytkowników mi 9 czy posiadają podobny problem. Mianowicie brak usługi Amazon Prime Video w jakości HD. Na początku myślałem, że coś źle ustawiłem, ale krótkie śledztwo pokazało, że aplikacja po prostu nie wspiera strumieniowania w jakości HD na moim urządzeniu. Było to dla mnie totalnym zaskoczeniem ponieważ Netflix w HD działa bez problemu. Dla pewności sprawdziłem jeszcze apką DRM info i tak, na 100% mam Widavine L1. Moje poszukiwania rozwiązania tego problemu doprowadziły mnie donikąd. Stąd też moje pytanie czy ktoś też taki problem posiada/ł i może zna jego rozwiązanie? Bo już nie mam pomysłu co może być nie tak. A bez jakości HD jest takie ziarno, że aż szkoda się denerwować.