pedro307

Użytkownicy
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pedro307

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tygodniowymi czyli masz na myśli betę tak? Jeśli tak to jest to global czy miui polska? I przepraszam jeśli coś pokręciłem, ale od jakiegoś czasu już się w tym nie łapię. Dla jasności ja mam wersję stabilną EEA od początku i nic z nią nie robiłem. A więc u ciebie już jest HDR, heh. Mam nadzieję, że u mnie się pojawi bo mnie ten bałągan u nich zaczyna mocno denerwować. A nie masz Pirme Video przypadkiem? Bo jestem ciekaw czy w nim jest już opcja HD.
  2. Witam. Mam do was pytanko odnośnie Mi9T/T Pro i widevine. Podobno ostatnio była jakaś globalna aktualizacja i bez problemu działa Netflix w HD i HDR oraz Amazon Prime Video również jest w jakości HD. Czy ktoś mógłby to potwierdzić czy posiadacie jakieś inne wersje? Pytam się ponieważ staram się rozwiązać kuriozalną zagadkę jaką jest moje zwykłe Mi 9. Od początku L1 i Netflix w HD, ale o HDR ani widu ani słychu. Szczególnie, że wiadomo, że wspiera. Aplikacja Netflixa też udaje głupa, że nie widzi HDR, a Prime Video ogólnie zatrzymał się na etapie jakości jak z kalkulatora. Straszenie mnie to irytuje bo wiem, że niby wszystko powinno być ok, a nie jest. Szczególnie, że lubię oglądać sobie na telefonie. Każda pomoc i informacja jest dla mnie wartościowa.
  3. No dobra może z tym "wyłącznie" to trochę przesadziłem, co nie zmienia faktu że takowa się pojawiała. https://www.google.pl/amp/s/www.tabletowo.pl/aktualizacja-xiaomi-mi-band-4-usprawnia-monitorowanie-plywania/amp/ https://www.tizenhelp.com/new-xiaomi-mi-band-4-update/ I jeszcze porównanie użytkownika z Reddita jakby ktoś chciał zobaczyć dowód: Pozdrawiam
  4. Ja również zgadzam się z Zagrobelny i koloras. Większość "problemów" opisanych na tym forum odnośnie opaski to lenistwo, nieumiejętność obsługi samej opaski oraz w wodzie oraz brak chęci. Sam pływam z opaską i widzę jak działa oraz jak należy jej używać. Wbrew pozorom nie jest to aż tak skomplikowane aby tego nie zrozumieć. Wystarczy odobinę pomyśleć i mieć chęci. Odblokowanie działa. Pauzowanie i wznawianie również. Wybór długości basenu również ma znaczenie. Co do liczenia samych długości racja nie zawsze było ok. Opaskę mam około pół roku i na początku widać było że opaska na jednej długości basenu potrafiła zgubić od 1 do max 5 metrów. Pozostawiało to niesmak, ale i tak sobie świetnie radziła. Jednakże później przyszły aktualizacje. Jedna z nich była wyłącznie dedykowana pływaniu. Od tego czasu (co najmniej dwa miesiące) opaska bez problemu liczy długości basenu i pokazuje wiarygodne wartości. Do tego na aplikacji można sobie wszystko później sprawdzić. Jak na taką cenę jest to świetny sprzęt, który świetnie się sprawdza na basenie. Ale jak koledzy mówili już wcześniej to trzeba umieć się nim posługiwać. Pozdrawiam
  5. Witam, na forum jestem nowy ale mi 9 mam już od kilku miesięcy. Zawsze jak miałem jakiś problem to z reguły znajdowałem jego rozwiązanie właśnie na tym forum. Teraz więc po przeszukaniu połowy internetu chciałbym się zapytać użytkowników mi 9 czy posiadają podobny problem. Mianowicie brak usługi Amazon Prime Video w jakości HD. Na początku myślałem, że coś źle ustawiłem, ale krótkie śledztwo pokazało, że aplikacja po prostu nie wspiera strumieniowania w jakości HD na moim urządzeniu. Było to dla mnie totalnym zaskoczeniem ponieważ Netflix w HD działa bez problemu. Dla pewności sprawdziłem jeszcze apką DRM info i tak, na 100% mam Widavine L1. Moje poszukiwania rozwiązania tego problemu doprowadziły mnie donikąd. Stąd też moje pytanie czy ktoś też taki problem posiada/ł i może zna jego rozwiązanie? Bo już nie mam pomysłu co może być nie tak. A bez jakości HD jest takie ziarno, że aż szkoda się denerwować.