Dzień dobry,
zakupiłem parę dni temu odkurzacz Xiaomi MiJia Mi Robot Vacuum. Pobrałem aplikację używając kodu QR dołączonego do instrukcji w zestawie odkurzacza. Aplikację mam zatem aktualną i od prawidłowego producenta. Po założeniu konta w aplikacji nadszedł czas na połączenie odkurzacza oraz aplikacji. Wygląda to tak, że będąc podłączony do mojego WIFI (play LTE 2,4 gh) aplikacja każe nacisnąć 2 przyciski na odkurzaczu aby zresetować wifi, dioda mruga i wszystko wygląda ok. Przechodzę do kolejnego kroku i aplikacja każe wejść do ustawień sieci w telefonie i wybrać nowo utworzoną sieć (bodajże xiaomi-vacuum-jakieścyfry888), po wybraniu sieci i powróceniu do zminimalizowanej aplikacji xiaomi rozpoczyna się proces łączenia. Sieć xiaomi-vacuum, do której jestem podłączony po paru sekundach znika, natomiast łączenie trwa nadal. Po "ukończeniu" łączenia, gdy kółeczko wypełni się do 100% nie wyskakuje żaden komunikat, natomiast zostaję cofnięty do kroku pierwszego, gdzie aplikacja każe zaakceptować mi warunki i ewentualnie zresetować sygnał wifi odkurzacza..
Powtarzałem tę czynność około 20 razy. Dodam, że po którejś udało mi się połączyć, chociaż nie zmieniałem metody, ale niestety nie z moją siecią, a z siecią mojej dziewczyny ORANGE LTE. Niestety jej router nie jest dla mnie dostępny, ponieważ używa go na codzień a odkurzacz nie może być podłączony do obu sieci naraz. Czy ktoś zna sposób w jaki mogę bez problemu sparować odkurzacz z aplikacją używając mojej sieci?
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam serdecznie