Jump to content

Tomasz1742

Użytkownicy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Tomasz1742

  • Rank
    Nowy
  1. Sprzęt jeszcze świeżynka. Mam go już od 2 tyg. Ktoś z was posiada i chce się wymienić doświadczeniami ? Szczególnie konfiguracja i zmiana języka w app / tel.
  2. Najnowsze FW z flole sa "uszkodzone", reset do fabryki i update do 1780 (imho optymalny) , zreszta po interwencji flole usunelo ta nowsze.
  3. Widzę, że masz problemy ze zrozumieniem tekstu więc ci to jeszcze raz wyjaśnie. 1. Hasło było unikalne użyte tylko do mi-home 2. zainstalowane ruskie mi-home 3.Przyszedł mail z TYM właśnie hasłem w subject z informacją o wyciagnieciu danych w tel. i żadaniem zapłaty Dla mnie jest oczywiste, że twórca tego softu .... to ordynarny hacker co potwierdza j/w. Jeśli dla ciebie to spam - to zapoznaj się z definicja spamu, instaluj co popadnie i dawaj uprawnienia do wszystkiego czego żada app - i żyj w nieświadomości, że jesteś bezpieczny. Ja od niedawna używam androida
  4. Ostrzeżenie !!! Chciałbym wszystkich zaalarmować przed próbą uzycia ruskiej aplikacji (MiHome), która jest tutaj polecana do wyciągniecia tokena z odkurzacza. Użyłem jej jeden raz w dniu wczorajszym w celu wyciągnięcia tokena i zmiany języka, aplikacja MI-HOME działa z unikalnym hasłem nigdzie indziej nie używanym. Przed kilkunastoma minutami otrzymałem e-mail z szantażem z adresu: [email protected] i żadaniem wpłacenia 500 $ w bitcoinach. Wyciagneli pewnie wszystki kontakty pliki itd z telefonu. Z dokładnie tym samym hasłem, które jest na koncie mi-home w c
×
×
  • Create New...