kowjanko

Użytkownicy
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About kowjanko

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To zależy. Mam RNote 4 i nie zamierzam przechodzić na Miui 11. Gdybym miał więcej czasu to wróciłbym do 9. Coś się u Chinoli zacięło, aktualizacje dla sztuki mnie nie interesują. Z kolei aktualizacja bazy androida to co innego. Tego nie zamierzam blokować.
  2. Kupiłem żonie na prezent RNote 8 Pro. Pewnie będę musiał jej trochę pomóc z ustawieniami. Czy można zablokować aktualizację tak, żeby nie pokazywało ciągle ikonki koło ustawień? Chcę, żeby została na Miui 10.
  3. Wiesz, ja i tak na dniach będę musiał kupić jakiś telefon i będzie to na pewno Xiaomi. To będzie 3 z rzędu więc do 5-6 mam jeszcze 2 generacje Myślę, że jeszcze nie przyszła na mnie pora z bublem A tak na poważnie to jaki mam wybór w cenie 1000-1100 zł? Więcej za telefon nie dam, bo wg mnie nie warto. Dlatego albo Redmi Note 8 pro, albo co?
  4. Czyli wychodzi na to, że model jest udany, ale niestety rozrzut jakościowy udzielił się także Xiaomi. Z drugiej strony jeśli rzeczywiście tyle ich sprzedają to nie ma siły żeby nie trafiły się felerne sztuki.
  5. To co, wrócił z gwarancji? Wymieniony? Dawaj tu informacje
  6. A pomyślałeś może , że z tych 106 osób tylko jedna ma ten telefon?
  7. W kwestii telefonu, pomijając zonk z baterią u JamCiTo, sprzęcik jest wart polecenia?
  8. Patrz, rzeczywiście doszła jedna opcja. Można zakupić z odbiorem w sklepie ale płatność musi być internetowa. Jeśli płacisz w sklepie oni to traktują jako rezerwację i nie podlega to zwrotowi 14 dniowemu. Uzasadniają to tym, że umowa jest zawarta w sklepie. Tak że zwracam honor, ale częściowo
  9. Takie rzeczy to nie w EuroAgd. Przeczytaj ich regulamin, zamówienie z odbiorem w sklepie nie jest jednoznaczne z kupnem przez internet. Masz możliwość sprawdzenia sprzętu w sklepie więc to nie zakup internetowy. Zabezpieczyli się, cwaniaki.
  10. Mają w GearBest jakiś sposób na Vat?
  11. Nie masz za co przepraszać. Na papierze wygląda dobrze, w necie niejaki Mister Pirzu też go chwali. Teraz wiem, że Euro Agd zapłaciło mu za reklamę, tfu. Oby udało ci się go zwrócić. Mam niemiłe wspomnienia ze sklepu. Byłem z kolegą wymienić telewizor, który przestał działać pierwszego dnia po kilku godzinach pracy. Te głąby odsyłały nas na gwarancję. Dopiero solidny opierdziel i rozmowa z kierownikiem dała pozytywny rezultat i wymienili od ręki na nowy. Każdy inny sklep nie robiłby problemów, ale EuroAgd to stan umysłu.