jaq71

Użytkownicy
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About jaq71

  • Rank
    Zaawansowany

Dodatkowe

  • Smartfon
    Huawei P9

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I tak miałem czysty tel po instalacji (kopia na boku) wiec niezbyt bolało
  2. Tak - push w Andku. Miałem taki telefon, który po instalacji nowego systemu miał podobnie jak u Ciebie, ale reinstalacja systemu rozwiązała problem (nadal Andek).
  3. @Jeronimo problem jest z czarnym - kontrasty, traktowane (w każdym razie przez v1) jako "przepaść" i dot. np. dywanu czarno-białego. Rozwiązaniem ( jeśli nie było schodów czyli naturalnego środowiska do spadania) było zalepienie czujników.
  4. Nie, nie u wszystkich - ver 1, Chiny, najnowszy soft - aktualizacja bez problemu.
  5. a) tak, przycisk na obudowie i odkurza wszystko (ograniczasz drzwiami lub taśma magnetyczną lub wyłącznikiem na obudowie) b) mop i wirtualne ściany w ver 2.
  6. @quiet Mi Home na Play'u "z teraz" ps. chyba wolę ten chiński shopik
  7. @raven66 Odnosiłem się do Twojej wypowiedzi, może zacytuję Twoje pełne zdanie, bez żadnych zmian - "Co do meritum, owszem, ubezpieczycielem jest VISA/Mastercard, tylko że po drodze jest jeszcze bank. I niektóre banki (czy też ich pracownicy) robią wszystko, aby maksymalnie zniechęcić do takiej formy reklamacji." I żebyś zaklinał rzeczywistość na wszelakie sposoby, to i tak to są Twoje słowa. Reasumując - warto wiedzieć (i rozumieć) o czym się pisze/odpowiada. @grzech1991 jak zakończysz ów proces, to opisz krótko temat, część z nas tam kupuje swoje odkurzacze i pewnie będzie przydatne
  8. @raven66 ad vocem w chargeback'u nie żadnego ubezpieczyciela, jeżeli nie masz o czymś pojęcia to lepiej przemilczeć niż pisać, bo później ktoś powtórzy takie bzdury. Ludzik zgłasza wystawcy karty (czyli bank a nie MC/V czy jakiś wyimaginowany ubezpieczyciel) wniosek, ten (wiedząc który to system kartowy) po uzyskaniu kompletu wymaganych przez acquirer'a weryfikuje, a następnie tłumaczy i przekazuje reklamację. Jeżeli zostanie uznana za zasadną można odzyskać część lub całość kwoty transakcji. Oczywiście emitent (czyli wystawca karty) może określić procedurę składania reklamacji (wniosku o chargeback) oraz okres, w trakcie którego obsłuży (jako pośrednik) złożony wniosek, i tyle. Jak ze wszystkim mogą się zdarzyć opóźnienia (wystarczy, że któryś z uczestników owego procesu przeciągnie termin), ale każdy emitent ma chargeback "w ofercie" - a że często na stronie banku nie ma wzmianki? podyktowane jest tym, że nikt wystawcy nie zwraca kasy za obsługę zgłoszenia (weryfikacja zasadności, przetłumaczenie dokumentów, ustalenia z acquirer'em - często poganianie go itp) - więc każdy chce przyoszczędzić. To powinno plus/minus wyjaśnić, że najlepszą kartę wydaje.... marketing szeptany
  9. @Tomasz_pb nie sądzę zwyczajnie sierściuch miał już dość intruza, który bez JEGO zgody popindala po JEGO mieszkaniu, a do tego ostro MU przeszkadza w jego obowiązkowej drzemce. Zeje&^^$%ć bandziora chrupkiem! I błoga cisza..... ;-D
  10. @grzech1991 Oczywiście może być "setka" przyczyn, ale jeżeli masz oryginalny filtr i nie jest uszkodzony, a po pewnym czasie wysypał error10 to spora szansa, że tam tkwi problem (patrząc od przodu robocika - to za silnikiem). ps. jak on ma 3 tyg od zakupy to reklamuj, a nie rozbieraj
  11. hoRacy - pisałem, że nie mogę odszukać francuza, rozumiem że Ty ze swojej strony oglądałeś (a może kontaktowałeś się) Anton D. z yt (ma wiele filmów, ale kilak traktuje o problemie z LDS)? To jak Anton nie pomógł, to może z tym zagadaj https://www.youtube.com/channel/UCKqtwQssTfQRfA06MWMkWMw