Witam, zmuszony usterką nowo zakupionego Redmi 3s przez aliexpres, przekopałem zagraniczne fora i okazuje się że usterka jest globalna i na dzień dzisiejszy xiaomi nie potrafi jej naprawić, chodzi o gubienie zasięgu gdy telefon zejdzie na moment do 2G nie potrafi po powrocie zasięgu wrócić do 3G i LTE zajmuje to nawet do godziny, jeżeli ręcznie nie przestawię sieci na 2G to nie mogę nawet wykonać połączenia, telefon jest bezużyteczny w tym momencie nawet gdy ktoś chce zadzwonić do mnie!!! Internet przy 2G też nie działa. Prowizorycznym rozwiązaniem które właśnie testuję jest włożenie drugiej karty sim do slotu, podobno może być nawet nie aktywna, pozostaje dyskomfort korzystania z dwóch kart i co gorsza brak możliwości włożenia karty pamięci bo slot zajęty przez drugi sim. Poniżej tłumaczony opis z jednego z forum:
[Dyskusja] 420 POTWIERDZONE nadal nie FIX w sieci DROP NUMERZE R 3S PRIME!
# 1
3807172|
00:27, wrz-28-2016
|
Promować
|
|
Idź do odpowiedzi brak.
Ten post był edytowany przez Saloufardos na 18:43, gru-10-2016 deweloperzy Xiaomi jesteś poważny? Czy to właściwy sposób firma traktuje swoich klientów? JESTEŚMY 420+ osób potwierdzona, a liczba wciąż się liczy. Mamy nasze telefony i faktycznie są one bezużyteczne bez 3g / 4g, nie możemy nawet nawiązać połączenie z powodu spadku sygnału do połączeń alarmowych tylko. Mamy już próbował migać wielu romy bez pozytywnych rezultatów. Czy ktoś może nam powiedzieć odpowiedzialnie o naturze problemu? Czy sprzętowa to, czy to oprogramowanie jest firmware, będzie kiedykolwiek być ustalona? Jak długo trzeba czekać na poważne odpowiedzi lub naprawić? Powinniśmy wrócić nasze telefony i poprosić o zwrot pieniędzy? To jest mój pierwszy telefon Xiaomi, mam nadzieję, że nie ostatni. Jestem bardzo sfrustrowany o sposób spółka taka duża traktują nas klientów. Czekam na odpowiedź jak najszybciej. Błąd / problem jest zgłoszone i potwierdzone przez wielu użytkowników tutaj http://en.miui.com/forum.php?mod=viewthread&tid=320293