bastard79 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) WItam, Mam najnowsze miui dla cancro bodajże z 8 stycznia i za cholere nie moge wyslac mms. ustawienia mam raczej domyslne i nic w opcjach sms i mms nie zmieniałem, a w wakacje mmsy mi wychodziły. teraz usuwałem punkty dostepowe, edytowalem juz istniejace na wzor tych które mam w 1+1 i tak jak podane na stronie virgin mobile ale dalej d*pa. odbieram mms bez problemu, co ciekawe zdjecia chce synchronizowac ta j**ana chmura której nie da się ustawić zeby korzystała z sieci gsm tylko po wifi, a ja w ogole wifi nie uzywam bo mam duzy pakiet internetu od operatora. uzywam domyslnej aplikacji do sms i nie zmierzam instalować innej skoro miui jest tak za***iste ze moze działać nawet na androidzie 1.0 a zmiana numerka androida dla miui nic nie daje. operatora virgin mobile (play) i jak wspomnialem ustawienia domyslne (internet lte i sms dzialają bez problemu, mms tylko odbieram, ale nie da się wysłać. Proszę o pomoc. na forum, kilka podobnych problemów, ale żadne z rozwiązań u mnie sie nie sprawdziło. (nie robiłem tylko wipe i tego chciałbym uniknąć.) Edytowane 9 Stycznia 2016 przez bastard79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Ale po prostu nie możesz wysłać i telefon daje informacje z błędem wysyłania, czy się nic nie dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek0768 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Tu masz dla virgin apn do MMS. ale on się sam chyba powinien ustawić po włożeniu sima Wysłane z mojego HM NOTE 1S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastard79 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) @Nezumi jak mam wyłączone powiadomienia to nic sie nie dzieje, jak włacze powiadomienia to jest napis oczekuje - (czyli tak jakby wysyłał lub kolejkował czynność) i po wchwili przychodzi powiadomienie na ekranie ze wiadomosc lub wiadomosci nie zostaly wyslane. w aplikacji sms obok zdjecia pojawia sie czerowna ikonka w która można kliknąć zeby ponowić próbe wysłania - ale zawsze konczy się błedem. @tomek0768 apn wpisywałem na podstawie danych ze strony virgin, tam jest adres http://mmsc.net.pl/mms/wapenc zamiast adresu IP, ale nie robi to różnicy przynajmniej w moim przypadku. Dane ze z twoich screenów sa domyslne po resetowaniu ustawień Próbowałem tez wysłać sms zeby wyslali mi ustawienia (https://virginmobile.pl/pytania-i-odpowiedzi/sprawy-techniczne) ale pojawia się info ze serwis SMS nie jest dostepny i zeby zadzwonic do biura obslugi klienta. Nie dzwoniłem, bo nie wydaje mi się zeby operator musial mi nagle coś aktywować, skoro usługa działała kilka miesiecy temu, a operatora nie zmieniałem od 2 lat. sam juz nie wiem gdzie szukać. ps. nie wiem czemu czesc tekstu sie pogrubiła, nie moge tego zmienić. Edytowane 9 Stycznia 2016 przez bastard79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek0768 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Czyli jak zwykły sms nie idzie to na 99% coś po stronie operatora. Dla 100% pewności spróbuj na innym telefonie. Do virgin możesz śmiało dzwonić, infolinia bezpłatna, stosunkowo krótko się czeka, przynajmniej pół roku temu tak było. Po zmianach w apn oczywiście wyłączasz i włączasz kartę sim? Pytam bo czasem o takich "oczywistościach" się zapomina w "ferworze walki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 35 minut temu, bastard79 napisał: @Nezumi jak mam wyłączone powiadomienia to nic sie nie dzieje, jak włacze powiadomienia to jest napis oczekuje - (czyli tak jakby wysyłał lub kolejkował czynność) i po wchwili przychodzi powiadomienie na ekranie ze wiadomosc lub wiadomosci nie zostaly wyslane. w aplikacji sms obok zdjecia pojawia sie czerowna ikonka w która można kliknąć zeby ponowić próbe wysłania - ale zawsze konczy się błedem. @tomek0768 apn wpisywałem na podstawie danych ze strony virgin, tam jest adres http://mmsc.net.pl/mms/wapenc zamiast adresu IP, ale nie robi to różnicy przynajmniej w moim przypadku. Dane ze z twoich screenów sa domyslne po resetowaniu ustawień Próbowałem tez wysłać sms zeby wyslali mi ustawienia (https://virginmobile.pl/pytania-i-odpowiedzi/sprawy-techniczne) ale pojawia się info ze serwis SMS nie jest dostepny i zeby zadzwonic do biura obslugi klienta. Nie dzwoniłem, bo nie wydaje mi się zeby operator musial mi nagle coś aktywować, skoro usługa działała kilka miesiecy temu, a operatora nie zmieniałem od 2 lat. sam juz nie wiem gdzie szukać. ps. nie wiem czemu czesc tekstu sie pogrubiła, nie moge tego zmienić. na 100% wina operatora, dzwoń na BOK. Telefon widać próbuje wysłać MMS, ale sieć na to nie pozwala. Dowiedz się w Virgin co się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastard79 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Witam, Problem rozwiązany Niestety dałem d*py Zadzwoniłem do BOK i się okazało, że nie mam wystarczającej ilości środków na koncie, bo MMS nie wchodzą w pakiet wszystko bez limitu Doładowałem konto i mms znowu wychodzą w świat. Dziękuje wszystkim za podpowiedzi, temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZduneX25 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi