Skocz do zawartości

mi4 nie wysyła mms, a wysyłał wcześniej


bastard79

Rekomendowane odpowiedzi

WItam,

Mam najnowsze miui dla cancro bodajże z 8 stycznia i za cholere nie moge wyslac mms. 

ustawienia mam raczej domyslne i nic w opcjach sms i mms nie zmieniałem, a w wakacje mmsy mi wychodziły.

teraz usuwałem punkty dostepowe, edytowalem juz istniejace na wzor tych które mam w 1+1 i tak jak podane na stronie virgin mobile ale dalej d*pa.

odbieram mms bez problemu, co ciekawe zdjecia chce synchronizowac ta j**ana chmura której nie da się ustawić zeby korzystała z sieci gsm tylko po wifi, a ja w ogole wifi nie uzywam bo mam duzy pakiet internetu od operatora.

uzywam domyslnej aplikacji do sms i nie zmierzam instalować innej skoro miui jest tak za***iste ze moze działać nawet na androidzie 1.0 a zmiana numerka androida dla miui nic nie daje.

operatora virgin mobile (play) i jak wspomnialem ustawienia domyslne (internet lte i sms dzialają bez problemu, mms tylko odbieram, ale nie da się wysłać.

 

Proszę o pomoc.

na forum, kilka podobnych problemów, ale żadne z rozwiązań u mnie sie nie sprawdziło. (nie robiłem tylko wipe i tego chciałbym uniknąć.)

Edytowane przez bastard79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nezumi jak mam wyłączone powiadomienia to nic sie nie dzieje, jak włacze powiadomienia to jest napis oczekuje - (czyli tak jakby wysyłał lub kolejkował czynność) i po wchwili przychodzi powiadomienie na ekranie ze wiadomosc lub wiadomosci nie zostaly wyslane. w aplikacji sms obok zdjecia pojawia sie czerowna ikonka w która można kliknąć zeby ponowić próbe wysłania - ale zawsze konczy się błedem.

@tomek0768 apn wpisywałem na podstawie danych ze strony virgin, tam jest adres http://mmsc.net.pl/mms/wapenc zamiast adresu IP, ale nie robi to różnicy przynajmniej w moim przypadku. Dane ze z twoich screenów sa domyslne po resetowaniu ustawień

 

Próbowałem tez wysłać sms zeby wyslali mi ustawienia (https://virginmobile.pl/pytania-i-odpowiedzi/sprawy-techniczne) ale pojawia się info ze serwis SMS nie jest dostepny i zeby zadzwonic do biura obslugi klienta. Nie dzwoniłem, bo nie wydaje mi się zeby operator musial mi nagle coś aktywować, skoro usługa działała kilka miesiecy temu, a operatora nie zmieniałem od 2 lat.

sam juz nie wiem gdzie szukać.

 

ps. nie wiem czemu czesc tekstu sie pogrubiła, nie moge tego zmienić.

Edytowane przez bastard79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak zwykły sms nie idzie to na 99% coś po stronie operatora. Dla 100% pewności spróbuj na innym telefonie. Do virgin możesz śmiało dzwonić, infolinia bezpłatna, stosunkowo krótko się czeka, przynajmniej pół roku temu tak było. Po zmianach w apn oczywiście wyłączasz i włączasz kartę sim? Pytam bo czasem o takich "oczywistościach" się zapomina w "ferworze walki"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, bastard79 napisał:

@Nezumi jak mam wyłączone powiadomienia to nic sie nie dzieje, jak włacze powiadomienia to jest napis oczekuje - (czyli tak jakby wysyłał lub kolejkował czynność) i po wchwili przychodzi powiadomienie na ekranie ze wiadomosc lub wiadomosci nie zostaly wyslane. w aplikacji sms obok zdjecia pojawia sie czerowna ikonka w która można kliknąć zeby ponowić próbe wysłania - ale zawsze konczy się błedem.

@tomek0768 apn wpisywałem na podstawie danych ze strony virgin, tam jest adres http://mmsc.net.pl/mms/wapenc zamiast adresu IP, ale nie robi to różnicy przynajmniej w moim przypadku. Dane ze z twoich screenów sa domyslne po resetowaniu ustawień

 

Próbowałem tez wysłać sms zeby wyslali mi ustawienia (https://virginmobile.pl/pytania-i-odpowiedzi/sprawy-techniczne) ale pojawia się info ze serwis SMS nie jest dostepny i zeby zadzwonic do biura obslugi klienta. Nie dzwoniłem, bo nie wydaje mi się zeby operator musial mi nagle coś aktywować, skoro usługa działała kilka miesiecy temu, a operatora nie zmieniałem od 2 lat.

sam juz nie wiem gdzie szukać.

 

ps. nie wiem czemu czesc tekstu sie pogrubiła, nie moge tego zmienić.

na 100% wina operatora, dzwoń na BOK. Telefon widać próbuje wysłać MMS, ale sieć na to nie pozwala. Dowiedz się w Virgin co się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Problem rozwiązany :) Niestety dałem d*py :(

Zadzwoniłem do BOK i się okazało, że nie mam wystarczającej ilości środków na koncie, bo MMS nie wchodzą w pakiet wszystko bez limitu :)

Doładowałem konto i mms znowu wychodzą w świat.

Dziękuje wszystkim za podpowiedzi, temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...