Mr X Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Telefon kupiony na xiaomiforsale. Na ciemnym tle widać zielony piksel. Podlega to gwarancji? Jeśli tak, to jak to zrobić? Czy należy mi się nowy sprzęt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 31 minut temu, Mr X napisał: Telefon kupiony na xiaomiforsale. Na ciemnym tle widać zielony piksel. Podlega to gwarancji? Jeśli tak, to jak to zrobić? Czy należy mi się nowy sprzęt? Z tego co wiem, to wada fabryczna więc jak najbardziej możesz to zgłosić do XFS. Kontakt polecam przez Fejsa , a czy dostaniesz "nowy", czy nie to zdecyduje XFS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lg4xhd Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) juz widze jak uznaja gwarancje na jeden pixel. jak telefon dziala ok to bym odpuscil. dzisiaj prawie wszystko ma wady. a jeden pixel to nie wada. co nowego ostatnio kupie ja czy moi znajomi, to prawie wszedzie przynajmniej jeden pixel wystepuje. Czy to tablety, czy laptopy, telefony....a zwlaszcza wlasnie te chinskie. ja zarowno w mi3 jak i mi4 ,mialem po jednym. Znajomy ostatnio kupil nowiutki tablet, i ma dwa biale. krotko mowiac tragedia. Drugi kolo lapka i tez ma jednego syfa. Kazdy z nas kupowal zupelnie gdzie indziej. Chyba nie mozliwe zebysmy mieli az takiego pecha. Edytowane 27 Grudnia 2015 przez lg4xhd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MD13 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Kiedyś czytałem że przy monitorach uznają gwarancję po wyżej 3 lub 5 martwych pixelach. Jak ci uznają gwarancję to szacun dla nich. Wysłane z mojego HM NOTE 1LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joseph999 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Też taki mam. Przyzwyczaiłem się Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Uszkodzone w ten sposób piksele powstają podczas produkcji więc, może się bawić w gwarancje. Może zawsze spróbować postawić ten piksel na nogi, jest on tylko zawieszony, nie martwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr X Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 jak "postawić go na nogi" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 4 minuty temu, Mr X napisał: jak "postawić go na nogi" ? Poszperaj po necie, poradników i propozycji jest masa. Wujek google też pomocny może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lg4xhd Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 (edytowane) Gdy jest bardzo jasno zielony (prawie biały - martwy) to go już raczej nie postawisz - walczyłem wiele razy z tym i nie ma raczej na to ratunku. Gdy jest kolorowy (czerwony, zielony lub niebieski) to jest szansa, moze on nawet sam zniknąć (się odwiesić) w losowym momencie. Ja kiedyś w jednym laptopie lekko popukałem w ekran w okolice tego piksela i te kolorowe poznikały. Tylko w lapkach w większości nie ma szyby nad matrycą. Pomagało to nawet. Ale zdarzało się, że powracały i pojawiały się z powrotem inne kolory. Jeden piksel raczej mieści się w normie, także szacun dla sprzedawcy jak Ci go wymieni, mnie się nie udało (co prawda w innym sklepie) Oby tylko w w innym telefonie nie było gorszej wady. Kiedyś słyszałem, że Phillips i LG nawet przy jednym ale martwym pikselu wymieniali urządzenie lub samą matrycę (ale nie wiem czy to jest jeszcze aktualne). Co do Xiaomi, nie mam pojęcia, może akurat. A czy czasem przy kupowaniu przez internet nie ma się 14 dni na zwrot kompletnego towaru bez podawania przyczyny ? Edytowane 28 Grudnia 2015 przez lg4xhd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 3 godziny temu, lg4xhd napisał: Gdy jest bardzo jasno zielony (prawie biały - martwy) to go już raczej nie postawisz - walczyłem wiele razy z tym i nie ma raczej na to ratunku. Gdy jest kolorowy (czerwony, zielony lub niebieski) to jest szansa, moze on nawet sam zniknąć (się odwiesić) w losowym momencie. Ja kiedyś w jednym laptopie lekko popukałem w ekran w okolice tego piksela i te kolorowe poznikały. Tylko w lapkach w większości nie ma szyby nad matrycą. Pomagało to nawet. Ale zdarzało się, że powracały i pojawiały się z powrotem inne kolory. Jeden piksel raczej mieści się w normie, także szacun dla sprzedawcy jak Ci go wymieni, mnie się nie udało (co prawda w innym sklepie) Oby tylko w w innym telefonie nie było gorszej wady. Kiedyś słyszałem, że Phillips i LG nawet przy jednym ale martwym pikselu wymieniali urządzenie lub samą matrycę (ale nie wiem czy to jest jeszcze aktualne). Co do Xiaomi, nie mam pojęcia, może akurat. A czy czasem przy kupowaniu przez internet nie ma się 14 dni na zwrot kompletnego towaru bez podawania przyczyny ? LG posiada gwarancję "na każdy piksel" więc wymieniają od ręki, przynajmniej przez pierwsze 30dni po zakupie. Co do 14 dni, to XFS tego nie przestrzega, bo nie jest europejską firmą, a chińską i działa na chińskim prawie, a nie UE. Gdzieś wyczytałem, że kolorowy piksel (tzw. "gorący") można docisnąć/puknąć i jest spora szansa, że zacznie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi