arucard Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Witam, zamawiałem miesiąc temu ( 4 września) na aliexpress case do telefonu. Do dziś nie otrzymany. W innym wątku pisałem o 'fałszywych' numerach trackingowych, raz nie działających, potem chyba innym klientom przypisanym. Sprzedawca co mu pisałem podawał inny numer. Wczoraj napisał iż skontaktował się z logistyką i rzekomo ich poczta pogubiła wiele paczek wrześniowych w tym moją x/ Proponuję mi zwrot pieniędzy lub ponowną wysyłkę. Do końca zostało 32dni. CO Robić, zgadzać się na zwrot, ponowną wysyłkę, czy może bezpieczniej otworzyć dispute i tm kontynuować rozmowę tylko jaka odpowiedź. Tutaj ostatnia jego wiadomość: sunny sun 2015-10-04 18:19:36 friend:this day is holiday in china.today we will work. Today logistics company told me that our many order had lost in September. we are very sorry....... your order also lost in September... now i do not what to say... but please do not worry we will refund or send you new? hope your reply..... arucard 2015-09-28 09:20:13 I will wait some time little more, but only the track number that isn't mine was worring me, aru sunny sun 2015-09-27 18:35:54 friend:today i see your messange.in china now is holiday.... about your order.i am very sorry about.but we real send for you. our Warehouse workers are finding. i do not konw happen this. i refund for you ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jeżeli zależy Ci na tym case to może niech Ci wyśle nowe, jeżeli nie to niech zwróci kasę tak jak proponuje i kupisz u kogoś innego. Sprzedawca widać odpowiada bardzo uprzejmie na wiadomości i jest "otwarty" na ew. zwroty więc nie widzę sensu robić mu problemów otwierając dispute. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urkeith Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Chce oddać kasę na luzie to skorzystaj i kup u innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arucard Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Zamówienia ciąg dalszy: Jak pisałem na początku, zamówiony ca 4 września, potem rzekomo zagubiona paczka i ponownie wysłana, do dziś nie ma.Zostało mi 6 dni (delivery days). Napisałem że chcę 'full refund' oto ostatni wycinek rozmowy:sunny sun2015-10-30 00:44:55friend please give me a dispute.Pawel2015-10-29 22:25:07Yes, i want full refund.Delivery time going to the end and i dont receiveid anything yet =[Pawelsunny sun2015-10-29 00:19:49friend i am very sorry let you wait so long time.we can refund for you.Pawel2015-10-28 22:09:06hi, its almost two months and i dont received the phone case,what we do now ? i think i want full refundregardspawel Czyli, jak sam pisze, otwierać dispute i prosić o full refund? Nigdy tego jeszcze nie robiłem, pytam wcześniej by czegoś źle nie zrobić x/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonMisiek Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Otwórz dispute ze nie dostałeś towaru i ze calkowity zwrot kasy i po sprawie. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi