Prz.pl Posted February 4, 2024 Posted February 4, 2024 Witajcie, Zakupiłem słuchawki Redmi Buds 5, bez problemu sparowałem z telefonem (iphone), natomaist nie mogę za żadne skarby sparować z komputerem (Windows 10/11 - próby były prowadzone na 2 różnych laptopach). Na komputerze z windows 10 znalazł jako inne urządzenie, pod dobrą nazwą natomiast jako urządzenie bez możliwości odsłuchu muzyki, na drugim komputerze (Windows 11) komputer w ogóle nie odnajduje słuchawek. Będę wdzięczny za pomoc,
Patryk Pielok Posted April 17, 2024 Posted April 17, 2024 witam, dołacze się do pytania też mam taki problem będę wdzieczny za pomoc
Snog Posted April 29, 2024 Posted April 29, 2024 Witam, również dołączam się do pytania. Słuchawki nie działają po sparowaniu z Windows. Wyświetlają się jako "Inne urządzenie"
Krzysztof Adamczyk Posted July 7, 2024 Posted July 7, 2024 W dniu 4.02.2024 o 22:37, Prz.pl napisał(a): Witajcie, Zakupiłem słuchawki Redmi Buds 5, bez problemu sparowałem z telefonem (iphone), natomaist nie mogę za żadne skarby sparować z komputerem (Windows 10/11 - próby były prowadzone na 2 różnych laptopach). Na komputerze z windows 10 znalazł jako inne urządzenie, pod dobrą nazwą natomiast jako urządzenie bez możliwości odsłuchu muzyki, na drugim komputerze (Windows 11) komputer w ogóle nie odnajduje słuchawek. Będę wdzięczny za pomoc, W dniu 4.02.2024 o 22:37, Prz.pl napisał(a): Witajcie, Zakupiłem słuchawki Redmi Buds 5, bez problemu sparowałem z telefonem (iphone), natomaist nie mogę za żadne skarby sparować z komputerem (Windows 10/11 - próby były prowadzone na 2 różnych laptopach). Na komputerze z windows 10 znalazł jako inne urządzenie, pod dobrą nazwą natomiast jako urządzenie bez możliwości odsłuchu muzyki, na drugim komputerze (Windows 11) komputer w ogóle nie odnajduje słuchawek. Będę wdzięczny za pomoc, Od spodu etuj jest przycisk trzeba go przytrzymać wtedy wyszukuje słuchawki W dniu 17.04.2024 o 22:33, Patryk Pielok napisał(a): witam, dołacze się do pytania też mam taki problem będę wdzieczny za pomoc Od spodu etuj jest przycisk trzeba go przytrzymać wtedy wyszukuje słuchawki W dniu 29.04.2024 o 09:36, Snog napisał(a): Witam, również dołączam się do pytania. Słuchawki nie działają po sparowaniu z Windows. Wyświetlają się jako "Inne urządzenie" W dniu 17.04.2024 o 22:33, Patryk Pielok napisał(a): witam, dołacze się do pytania też mam taki problem będę wdzieczny za pomoc Od spodu etuj jest przycisk trzeba go przytrzymać wtedy wyszukuje słuchawki
kris68 Posted July 7, 2024 Posted July 7, 2024 Przeważnie jak chodzi o komputer, ja mam Windows 11 PRO INSIDER PREVIEW- jest już w systemie zainstalowana aplikacja: Łącze z Telefonem-trzeba zeskanować widoczny na ekranie kod QR, a potem włączyć bluetooth i znaleźć swoje sluchawki-oczywiście anulujemy wtedy sparowanie z telefonem. Mnie zawsze to działa.
Krzysztof Maroszek Posted September 21, 2024 Posted September 21, 2024 Witam Znalazł już ktoś rozwiązanie dodam że przycisk w etui nie pomaga z telefonami łączy się znakomicie ale z laptopem problem
Marcin Lehmann Posted April 14 Posted April 14 W dniu 21.09.2024 o 17:30, Krzysztof Maroszek napisał(a): Witam Znalazł już ktoś rozwiązanie dodam że przycisk w etui nie pomaga z telefonami łączy się znakomicie ale z laptopem problem Słuchawki muszą być w etui. Etui otwarte, tak by dioda na nim migała. Wówczas przyciskamy przycisk od spodu. Chwila oczekiwania... i gotowe.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now