marczes Posted January 14, 2024 Posted January 14, 2024 Aplikacja Xiaomi Earbuds + słuchawki Redmi Buds 4 Active. Nie można dodać słuchawek ponieważ kod zabezpieczający nie istnieje. Na stronie Product Authentication (mi.com) kod jest rozpoznawany jako autentyczny. Może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie ?
kris68 Posted January 14, 2024 Posted January 14, 2024 Nie rozumiem czegoś, nie masz kodu zabezpieczającego a na stronie Product Authentication (mi.com kod jest rozpoznawany jako autentyczny. No to masz go czy nie masz??
marczes Posted January 16, 2024 Author Posted January 16, 2024 Kod mam - odczytany z oryginalnego pudełka. Informacja "kod nie istnieje" pojawia się, po wprowadzeniu tego kodu, w aplikacji Earbuds (Zapytanie o kod zabezpieczający). Chyba z tego powodu są kłopoty z dodaniem słuchawek w aplikacji.
bartek_1313 Posted November 13, 2024 Posted November 13, 2024 Mam identyczny problem. Ma ktoś rozwiązanie?
jgx Posted December 6, 2024 Posted December 6, 2024 Problem ten sam - telefon (BT) słuchawki widzi, parują się i wszystko działa ale apka nie widzi - czy problem leży w tym że kupiłem podróbki słuchawki? Słuchawki są ze znanego portalu alle. Może ktoś pomóc?
Mr Sim Posted December 7, 2024 Posted December 7, 2024 Aplikacja Xiaomi Earbuds + słuchawki Redmi Buds 5. Próbowałem sparować na telefonie redmi 5, redmi 8, redmi 15 pro 5g. Kod zabezpieczający z pudełka autentyczny, sprawdzony na stronie mi.com/verify, aplikacja informuje na każdym telefonie że kod nie istnieje. Nie da się słuchawek sparować nawet ręcznie z aplikacją, pomimo że są na liście aplikacji. Słuchawki działają normalnie bez aplikacji na samym połączeniu z telefonem. Może jest jakaś inna aplikacja która działa z tymi słuchawkami? Czy ktoś pomoże?
phenix291975 Posted December 9, 2024 Posted December 9, 2024 Mam dokładnie to samo. Słuchawki Xiaomi Redmi Buds 4 Active i telefon Redmi Note 8 PRO, z telefonem sparowały się niemal natychmiast ale apka Xiaomi Earbuds ich nie widzi i na końcu jeszcze podaje instrukcje chociaż dokładnie według niej działałem. Nie pomaga reset słuchawek i ponowne parowanie. Nie mam żadnego pytania o kod.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now