Miron Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Witam, kupiłem nową hulajnogę i była użytkowana przez jeden dzień gdy po prostu podczas jazdy zaczęła pikać i wyświetlała się czerwona dioda na panelu. Teraz coś zrobiłem w aplikacji że przestała piszczeć lecz na panelu nie pokazuje prędkości i gdy próbuję zaaktualizować w aplikacji mi home niestety po skończonej aktualizacji cały czas pokazuje żeby ją zainstalować. Co zrobić próbowalem wykonać twardy reset poprzez wciśnięcie wszystkich przycisków na raz i przytrzymanie ale to nie skutkowało hulajnoga wydała tylko dźwięk pikania. Oddać na gwarancję czy wykonać coś w domu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 proszę pokazać dokładnie na zdjęciu co pokazuje dashboard. Proszę udostępnić screeny z aplikacji M365Tools Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miron Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2022 8 godzin temu, Battery_Saver napisał: proszę pokazać dokładnie na zdjęciu co pokazuje dashboard. Proszę udostępnić screeny z aplikacji M365Tools Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2022 czy wgrywałeś jakieś oprogramowanie? Taki objaw na dashboardzie, bez kodów błędów jest gdy wgrasz nieodpowiednie oprogramowanie do swojej wersji pojazdu. Po wersjach softów widzę, że na pewno było coś kombinowane, ponieważ masz na kontrolerze soft 1.4.0 który jest dużo starszy, niż BMS 1.4.1 i chyba w ogóle taka wersja nie była wydana dla wersji Essential, więc nie możliwe, że pojazd był aktualizowany w tym samym czasie przez oficjalną aplikację od Xiaomi (chyba, że coś poszło nie tak) Musisz napisać dokładnie co zrobiłeś, bez tego będziemy wróżyć z fusów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miron Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2022 11 godzin temu, Battery_Saver napisał: czy wgrywałeś jakieś oprogramowanie? Taki objaw na dashboardzie, bez kodów błędów jest gdy wgrasz nieodpowiednie oprogramowanie do swojej wersji pojazdu. Po wersjach softów widzę, że na pewno było coś kombinowane, ponieważ masz na kontrolerze soft 1.4.0 który jest dużo starszy, niż BMS 1.4.1 i chyba w ogóle taka wersja nie była wydana dla wersji Essential, więc nie możliwe, że pojazd był aktualizowany w tym samym czasie przez oficjalną aplikację od Xiaomi (chyba, że coś poszło nie tak) Musisz napisać dokładnie co zrobiłeś, bez tego będziemy wróżyć z fusów. Dobra wgrałem inny soft do tego modelu i już mogłem normalnie w aplikacji xiaomi przywrócić ustawienia i zaaktualizować dziękuję bardzo za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się