Skocz do zawartości

pro2 hamule elektryczny


esk2

Rekomendowane odpowiedzi

Nie podobno a po prostu tak jest bo taki jest tam od jakiegoś czasu wymóg prawny. Każdy pojazd elektryczny na rynek niemiecki musi mieć dwa niezależne hamulce w tym przynajmniej jeden mechaniczny.

Hamulec elektroniczny działa dokładnie tak samo jak standardowy hamulec, ale bez linki, czyli powiedzmy: steruje KERS-em a konkretnie jego intensywnością poprzez czujnik haala w klamce finalnie nawet do całkowitego zatrzymania się . Możesz wykonać test: odepnij linkę od zacisku i spróbuj zahamować bez udziału hamulca tarczowego. Silnik będzie hamować z taką intensywnością z jaką naciśniesz klamkę i nie ma tu znaczenia sam setup KERS-a, bo takie hamowanie przy jego pomocy będzie działać zawsze po naciśnięciu klamki, bez względu na to, czy masz KERS włączony czy nie i jak jest ustawiony. Co ciekawe, jest zaimplementowany system EABS, który o dziwo dość dobrze działa. Można to stestować naciskając klamkę nagle, lub szybko pulsacyjnie. Mało kto o tym wie, bo najczęściej hamulec mechaniczny jest dość ostro ustawiony i to on de facto przejmuje rolę głównego hamulca.

Mod? Dodatkowy hamulec elektroniczny? Jak to robić? Klamkę podpinasz równolegle z hamulcem tarczowym do dashboardu i tyle. Generalnie nie ma potrzeby modyfikacji softu. Równie dobrze, zamiast klamki można zastosować druga manetkę - takie rozwiązanie można zauważyć na przykład w pojazdach z wypożyczalni i pojazdach od ninebot-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...