Skocz do zawartości

Mi box s bootloop


damian90222

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem od wczoraj posiadaczem mi box s. Sprzęt skonfigurowałem, uruchomiłem, zainstalowałem jakieś aplikacje, wszystko działało. Po jakimś czasie pojawiła się aktualizacja którą zaakceptowałem. Produkt się zaktualizował i od tego momentu jedyne co można na nim obejrzeć to wyskakujące logo mi, powtarzające się. Twardy reset z użyciem pilota nie pomógł. Co mógłbym jeszcze zrobić? Czy ktoś mógłby mi pomóc? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Zmień nazwę pliku *.zip na update.zip bez dwukrotnego powtarzania rozszerzenia .zip, zapisz go na dysku USB sformatowanym w FAT32 i podłącz go do urządzenia.
3. Aby przejść do trybu odzyskiwania, wykonaj następujące czynności:
a) Odłącz Mi Box S od gniazdka.
b) Umieść pilota jak najbliżej urządzenia, naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przycisk „środkowy tzw. OK” i przycisk „wstecz”, podłącz Mi Box S do gniazdka elektrycznego i poczekaj, aż przejdzie w tryb odzyskiwania.
c) Jeśli Twoje urządzenie nadal znajduje się pod kontrolą Oreo, ZALECANE jest zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych, więc najpierw wybierz „Wipe data/factory reset”, następnie “Wipe cache partition”, jeśli masz już wersję beta Pie, nie potrzebujesz przywracania ustawień fabrycznych, wykonaj następujące czynności.
4. Wybierz „Apply update from EXT” i wreszcie „Update from udisk”, poczekaj, aż oprogramowanie zostanie zainstalowane.
5. Po zakończeniu wybierz „Reebot system now” i poczekaj, aż urządzenie uruchomi się ponownie, jednak proces ładowania trwa trochę czasu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...