Skocz do zawartości

mi9T - problem z odzyskaniem konta


klinku

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Z góry przepraszam, jeżeli post zamieszczam w niewłaściwym dziale, nie znalazłem odpowiedniejszego.

Mam dość trudną sytuację związana z odzyskiwaniem konta Xiaomi na urządzeniu mi9t.
Poniżej pozwolę sobie krótko nakreślić moją sytuacje-jest ona dość skomplikowana i nietypowa....

W 2010 roku zakupiłem swój pierwszy telefon marki Xiaomi (mi9t).
W tym miesiącu dokonałem zakupu kolejnego swojego telefonu, również marki Xiaomi tym razem wybór padł na mi10t.
Na starym telefonie (mi9t) chciałem dokonać przywrócenia danych fabrycznych, aby komuś aparat ten podarować-telefon jest sprawny, więc czemu nie....
Przed zaakcentowaniem przywrócenia ustawień fabrycznych zostałem poproszony o podanie hasła do konta-i tu pojawia się problem.

Nie mam zielonego pojęcia, na jakim numerze telefonu i mail zostało utworzone konto Xiaomi na mi9t. Dokładniej mówiąc byłem przekonany że mój email / numer telefonu jest przypisany do konta Xiaomi, na którym to są podpięte dwa urządzenia : mi9t i mi10t ale tak nie jest.
Od razu zaznaczę, że, jestem pierwszym właścicielem mi9t, posiadam tylko jeden numer telefonu oraz jeden adres email.
Po sprawdzeniu okazało się, że mi9t ma zupełnie inny numer konta Xiaomi jak mi10t, a to właśnie na mi10t są moje właściwe dane: email i telefon.

Myślałem, że dzięki aplikacji do twardego resetu uda mi się ominąć konieczność wpisania hasła, którego nie znam. Hasło to wpisałem raz, rok temu i więcej go nie potrzebowałem.
Niestety po włączeniu aplikacji do resetu, zaczęła ona działać sobie, a po chwili nastąpiło zresetowanie telefonu i moja sytuacja się pogorszyła.
Po zrestartowaniu urządzenia pokazuje się jedynie czarny ekran i informacja, że urządzenie jest zablokowane a jedyna opcja do wyboru to aktywacja urządzenia,

Aby aktywować to urządzenie muszę podać hasło do konta mi9t - a jego nie znam. Procedura w przypadku zagubienia hasła kieruje mnie do adresu id.mi.com a tam, aby zresetować hasło należy podać adres email-jego również nie znam. Próbowałem wpisywać ten numer telefonu oraz mail, jaki posiadam, ale to resetowało mi jedynie nowe konto na mi10t.

Oprócz tego próbowałem również skorzystać z procedury: "cant activated device" i strony i.mi.com/ss.
Tam po wpisaniu kodu unlock jestem proszony do wyboru kraju, do wyboru: chiny, hongkong, taiwan, indenozja, myanmar, rosja. Niezależnie od wyboru, jeżeli nie znam emaila, numeru telefonu pozostaje po prostu przesłać zgłoszenie lub spróbować zresetować pomocniczy adres email / telefonu. Niezależnie od wyboru należy ręcznie uzupełnić formularz kontaktowy.

Uzupełniłem wszystkie dane w formularzu zgłoszenia, ale na końcu jestem proszony o wprowadzenie swoich danych z karty ID oraz wysłanie swoje zdjęcia, oraz dokument...a tych zrobić nie mogę, ponieważ nie jestem obywatelem chin, oraz co oczywiste takiego dokumentu nie posiadam....

Jeżeli ktoś ma jakieś informacje, wskazówki, które mógłby by mi pomoc to byłbym zobowiązany za podzielenie się nimi.
Oczywiście dysponuje opakowaniem telefonu, dowodem zakupu i wszystkimi innymi danymi potwierdzające, że telefon należy do mnie od dnia 24-05-2020, gdy go zakupiłem za pośrednictwem jednego z serwisów internetowych (a......o.pl)

To forum to tak naprawdę ostatnia szatnia na przywrócenie telefonu do użytku....wszystko już inne zawiodło a moje pomysły się wyczerpały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...