Durdix Posted March 14, 2021 Share Posted March 14, 2021 Cześć, od 4 miesięcy jestem użytkownikiem Mi TV 4S. Po miesiącu od zakupu, zaczął sam się włączać, oraz gubić kanał. Wysłałem go do serwisu i przez kolejny miesiąc był spokój. Ostatnio znów te same problemy zaczęły się powtarzać. W serwisie jedyne co zrobili, to przywrócili TV do ustawień fabrycznych. Czy ktoś miał podobne przygody i wie, co mogłoby tutaj pomóc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coolek33 Posted March 14, 2021 Share Posted March 14, 2021 Co do tych kanałów to miałem podobnie gdy sam organizowałem listę. Teraz poprostu zostawiam tak jak tv je znalazł bez zmiany kolejności itp. I jest ok. Co do wybudzania to gdzieś czytałem, że rano tv szuka aktualizacji. Na noc wyłącz go przytrzymując power i w sumie nie zdażyło mi się żeby się sam wybudził. Może masz włączoną opcję wybudzania po świecić wifi lub Lan. Jest taka opcja ustawieniach programistycznych. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durdix Posted March 15, 2021 Author Share Posted March 15, 2021 Dzięki za poradę. Jak wróci z serwisu, sprawdzę te opcje ;). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kama07 Posted April 1, 2021 Share Posted April 1, 2021 Mi też się włącza w nocy, a wczoraj odpalił się też sam nawet po 15:00 w ciągu dnia. Zapewne dzieje się to nagminnie, regularnie..kiedy nikt nie widzi. W modelu 4A 32 Cale są takie same problemy. W ustawieniach programistycznych opcje "uruchom po połączeniu z Wi-Fi / lan" są wyłączone. Co mi po serwisie skoro przywrócą ustawienia fabryczne i odeślą? Też mi Smart TV... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietrekzad Posted April 3, 2021 Share Posted April 3, 2021 Objaw wyłączania i gubienia programów jest spowodowany najczęściej uszkodzoną pamięcią flash na płycie głównej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durdix Posted May 26, 2021 Author Share Posted May 26, 2021 (edited) Eh.. przez 2 miesiące był spokój, a teraz znów dzieje się to samo co u Ciebie Kama.. Teraz gdybym wysyłał go na serwis, byłoby to już 3 raz.. Same problemy z tym TV. Nigdy więcej nie kupię sprzętu Xiaomi. Serwis też umywa łapy od sprawy. A Ty się bujaj człowieku z wadliwym sprzętem. Dnia 14.03.2021 o 22:29, Coolek33 napisał: Co do tych kanałów to miałem podobnie gdy sam organizowałem listę. Teraz poprostu zostawiam tak jak tv je znalazł bez zmiany kolejności itp. I jest ok. Co do wybudzania to gdzieś czytałem, że rano tv szuka aktualizacji. Na noc wyłącz go przytrzymując power i w sumie nie zdażyło mi się żeby się sam wybudził. Może masz włączoną opcję wybudzania po świecić wifi lub Lan. Jest taka opcja ustawieniach programistycznych. Zrobiłem to co polecałeś, ale nie odniosło to żadnego skutku. Edited May 26, 2021 by Durdix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted May 26, 2021 Share Posted May 26, 2021 Jak sprzęt na gwarancji to serwis nie ma prawa umywać rąk, skoro nie są w stanie naprawić to wymiana sprzętu na egzemplarz wolny od wad, albo zwrot kasy.Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now