jankoo Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 (edytowane) Dzisiaj w aplikacji pojawił mi się taki komunikat, jak na screenie Nie zmienia się nawet jak postawie robota obok routera. Resetowałem jedno drugie - bez zmian. Wyskakuje na dwóch telefonach, więc to nie wina apki, no chyba że jakiś bug. Wydaje się, że robot działa normalnie. Co robić? Reset robota do ustawień fabrycznych? Nie chciałbym stracić map... A może rzeczywiście jakieś uszkodzenie anteny? Wczoraj było ok. .. Edytowane 29 Stycznia 2021 przez jankoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankoo Opublikowano 4 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Wygląda na to, że problem rozwiązał się sam - komunikat zniknął po kilku dniach. Nic nie robiłem, aktualizacji żadnej też nie widziałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się