Jump to content

Problem z xiaomi mi smart speaker l09g. Głośniki przerywają połączenie z aplikacja Google Home

Raszka

Recommended Posts

Dzień dobry wszystkim,

od niedawna posiadam dwa głośniki xiaomi mi smart speaker l09g. Jak wiadomo można je połączyć, aby grały razem, ładnie w stereo. I tutaj zaczynaja się schody, ponieważ:

-  po stworzeniu „domu”, dodaniu urządzeń za pomocą połączenia przez wifi i Bluetooth, po połączeniu ich w „grupę” - wszystko w aplikacji „Google Home” głośniki grają przez chwile a potem cisza, nagle wywala wszystko i przestają grać.

- aplikacja prosi o przesłanie dźwięku, głośniki grają razem, w stereo, a gdy tylko wejdzie się na przykład w przeglądarkę Google to przestają grać... aplikacja która odtwarza w tym momencie dźwięk nie wyłącza się, działa dalej, a Google Home wywala połączenie urządzenia z głośnikami,

- jeden z głośników nie „podświetla się”, a to już mniejszy problem.

Dodam, że jestem maksymalnie zielona w temacie technologii, ale skoro daje 500zl za dwa głośniki to jednak fajnie, aby grały, a nie aplikacja co chwile się wywalała bez powodu.

Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem, aby głośniki nie wyłączały się co chwile, jak się kliknie cokolwiek innego na telefonie/tablecie?

Z góry dziękuje :)

Edited by Raszka

• Raszka changed the title to Problem z xiaomi mi smart speaker l09g. Głośniki przerywają połączenie z aplikacja Google Home
  • 1 year later...

Potwierdzam, wczoraj otrzymany głośnik ma tendencję do ot tak przestaje grać i za chwilę wznawia. Gdy wywołam asystenta i poproszę żeby włączył np Spotify to bez problemu włącza go spowrotem. Frustrujące bo takich przerw potrafi być kilka w ciągu 5 minut. A głośnik mam jeden (więc to raczej nie wina stereo). Dodam że u mnie problem występuje nawet jak nic nie klikam. 

Edited by DorotaK