Raszka Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) Dzień dobry wszystkim, od niedawna posiadam dwa głośniki xiaomi mi smart speaker l09g. Jak wiadomo można je połączyć, aby grały razem, ładnie w stereo. I tutaj zaczynaja się schody, ponieważ: - po stworzeniu „domu”, dodaniu urządzeń za pomocą połączenia przez wifi i Bluetooth, po połączeniu ich w „grupę” - wszystko w aplikacji „Google Home” głośniki grają przez chwile a potem cisza, nagle wywala wszystko i przestają grać. - aplikacja prosi o przesłanie dźwięku, głośniki grają razem, w stereo, a gdy tylko wejdzie się na przykład w przeglądarkę Google to przestają grać... aplikacja która odtwarza w tym momencie dźwięk nie wyłącza się, działa dalej, a Google Home wywala połączenie urządzenia z głośnikami, - jeden z głośników nie „podświetla się”, a to już mniejszy problem. Dodam, że jestem maksymalnie zielona w temacie technologii, ale skoro daje 500zl za dwa głośniki to jednak fajnie, aby grały, a nie aplikacja co chwile się wywalała bez powodu. Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem, aby głośniki nie wyłączały się co chwile, jak się kliknie cokolwiek innego na telefonie/tablecie? Z góry dziękuje Edytowane 10 Stycznia 2021 przez Raszka
Adam Błażejewski Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Tytuł wątku jest zbyt krótki, lub niedosadnie opisuje poruszany problem. Popraw proszę tytuł, w przeciwnym wypadku wątek zostanie przeniesiony do kosza.
DorotaK Opublikowano 14 Października 2022 Opublikowano 14 Października 2022 (edytowane) Potwierdzam, wczoraj otrzymany głośnik ma tendencję do ot tak przestaje grać i za chwilę wznawia. Gdy wywołam asystenta i poproszę żeby włączył np Spotify to bez problemu włącza go spowrotem. Frustrujące bo takich przerw potrafi być kilka w ciągu 5 minut. A głośnik mam jeden (więc to raczej nie wina stereo). Dodam że u mnie problem występuje nawet jak nic nie klikam. Edytowane 14 Października 2022 przez DorotaK