arek.kwiecinski Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 (edytowane) Witam Mam problem z telefonem MI Note 9... Chodzi o łączność z opaską MiBand4 (testowano również na MiBand5) Po wyjściu z zasięgu BT i ponownym powrocie do zasięgu wyskakuje komunikat z aplikacji MiFit „Wystąpił błąd. Uruchom ponownie Bluetooth” Pomimo ponownego uruchomienia BT opaska nadal nie łączy się z telefonem. Pomaga wyłącznie restart telefonu. Wtedy działa ok..... oczywiście do momentu rozstania się opaski z telefonem.. ;( jakies porady? Edytowane 27 Grudnia 2020 przez arek.kwiecinski Uwagi moderatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Tytuł wątku jest zbyt krótki, lub niedosadnie opisuje poruszany problem. Popraw proszę tytuł, w przeciwnym wypadku wątek zostanie przeniesiony do kosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się