tata1 Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 (edited) Telewizor 4K Xiaomi Mi TV 4S 55" - ma ten sam problem co miał do pewnego czasu Mi Box S. Jeżeli ma coś wetknięte w USB podczas uruchamiania to nie rejestruje dźwięku z mikrofonu. Nie można nic wyszukać głosowo, Asysten Google nie reaguje na nasz głos. W Mi Box Xiaomi zareagowało i dało aktualizacje usuwające ten problem, a w TV Mi aktualizacje nie naprawiły tego buga. Czyli jak masz AirMouse, lub klawiaturę, czy pada z czujnikiem na USB to TV cię nie będzie słyszał. Myślałem że TV coś się zepsuł w tym zakresie, do czasu gdy robiłem aktualizację w MI Box S i tam w opisie aktualizacji zapisano że właśnie aktualizacja naprawia ten bug. Gdzie można zgłosić to do Xiaomi, by wypuścili aktualizację? Edited December 20, 2020 by tata1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now