DaaV Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Cześć! Jestem tu nowy, witam wszystkim! Właśnie odebrałem mój nowy Xiaomi Air Purifier 3H wersja europejska (kupiony w oficjalnym sklepie Xiaomi na Allegro) i próbowałem go połączyć z moim Xiaomi Home na iPhone 7 (iOS 14). Niestety nie jestem w stanie przejść przez dodawanie go. Zdjęcie poniżej z błędem "WiFi cannot be acquired. Please restart the phone.". Posiadam ConnectBox z UPC, sieć 2.4 GHz, szyfrowanie WPA2-PSK (na mieszanym też nie działało), nazwa tylko litery i cyfry ("UPC12345678"), wyłączony firewall, wersja sprzętu 5.01, wersja oprogramowania CH7465LG-NCIP-6.12.18.26-3p6-GA-NOSH, serwer DHCPv4 włączony. Próbowałem też postwić hotspot z telefonu HONOR 20, łącząc się do niego z iPhone ale to też nic nie pomaga. Czy ktoś miał podobny problem? Szukałem w necie ale ten błąd to coś nowego, nie znalazłem nic na jego temat. Z góry dzięki za pomoc! Pozdro, D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adik121 Posted January 5, 2021 Share Posted January 5, 2021 Witam, udało się rozwiązać problem ? Mam to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted January 5, 2021 Share Posted January 5, 2021 ustaw samo wp2-psk na routerze. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adik121 Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 Dzięki, pomogło Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakubchec Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 Witam, Mam podobny problem jak kolega wyżej, jednak nawet stosując się to porad kolegów nadal nie mogę połączyć się z oczyszczaczem Xiaomi Mi Air Purifier 3H. Tak samo posiadam ConnectBox z UPC, zmieniłem sieć na 2.4 GHz, szyfrowanie WPA2-PSK, i nie mogę się połączyć z moim telefonem Xiaomi POCO X3 NFC. Połączenie z WiFi jest, Internet jest, ale niestety nie wiem z czym problem. Telefon leży na routerze to odległość nie jest problemem. W konfiguracji sieci zmieniłem ustawienie kanałów sieci na ręczne, tak żeby dopasować się do kanału w aplikacji (kanał 2), ale tu niestety router nie może załapać kanału 2 (zmienia mi autoamatycznie na kanał 1). Czy ktoś wie jak można w aplikacji zmienić kanał wifi na inny? Jak próbowałem połączyć się przez hot spota to nie było problemu z połączeniem. Ktoś miał podobny problem i go rozwiązał? Jakieś pomysły? Pozdrawiam Kuba Link to comment Share on other sites More sharing options...
hardfi Posted January 5, 2022 Share Posted January 5, 2022 U mnie zmiana szyfrowania na samo WP2-PSK od razu pomogła - po aktualizacji ustawień oczyszczacz w drugim pokoju sam zakomunikował połączenie z siecią. Router UPC (ch7465lg-lc), screen ustawień poniżej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now