Qron88 Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Szanowni forumowicze Czy ktoś z was miał do czynienia z z kamerą IMI Home Security Camera 1080P Global (oznaczenie modelu: CMSXJ13B)? Skusiłem się na zakup takowej, ale niestety obraz z niej jestem w stanie odtworzyć będąc jedynie w sieci wifi, do której kamera jest połączona. Próbowałem zmieniać serwer w aplikacji Xiaomi Home (Polska/Singapur/Chiny) i ponownie parować kamerę, ale bez zmian. Posiadam drugą kamerę (Chińską wersję SXJ02ZM), która również jest pod tym względem kapryśna, ale działa na regionie zmienionym na Singapur bądź Chiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Tytuł wątku jest zbyt krótki, lub niedosadnie opisuje poruszany problem. Popraw proszę tytuł, w przeciwnym wypadku wątek zostanie przeniesiony do kosza. "Problem z..." to nie opis problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi