Kejko Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Cześć! Być może będziecie w stanie mi pomóc, mam dziwny problem z odkurzaczem - pod koniec czerwca zamówiłem nowy z Aliexpress, obsługa w j. angielskim. Skonfigurowałem go w Xiaomi Home zgodnie z instrukcją i działał przez dłuższy czas bez problemu, wykorzystywany okazyjnie. Jakiś czas temu odkurzacz "zgubił" sieć, nie byłem w stanie się do niego połączyć z poziomu aplikacji. Co prawda mogłem włączyć czyszczenie wciskając przycisk na obudowie, ale jest to średnio ergonomiczne Usunąłem więc urządzenie z aplikacji i próbowałem dodać je ponownie, niestety tym razem, i każdym kolejnym, poległem na kroku połączenia z WiFi odkurzacza. Wyglądało tak, jakby odkurzacz przestał rozgłaszać wifi , próbowałem: przechodzić ten proces przechodzić z kilku urządzeń, resetować wifi (on + home), próbować w wielu miejscach w mieszkaniu, dalej od routera wyłączyłem na routerze sieć 5g i zmieniłem hasło na alfanumeryczne sprawdzałem jeszcze z PC dostępne sieci u siebie w okolicy za pomocą skanera i niestety żadna z tych rzeczy nie przybliżyła mnie do połączenia Czy macie jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić, żeby zmusić ten tandem do działania, czy wygląda to na fizyczną usterkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek88 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Jaki region jest wybrany w aplikacji? Może zmienileś? Jeżeli to wersja chińska to powinny być Chiny kontynentalne, a jeżeli Europejska to wybierasz Europę. Wysłane z mojego MI 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kejko Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Dzięki za podpowiedź. Nie jestem pewien czy zmieniałem region po zainstalowaniu, na pewno aplikację miałem w ludzkim języku może nawet od początku po polsku. Tak czy siak, zmieniłem to ustawienie na chiny, uk, usa, niemcy, ... niestety dla każdego z tych rejonów przy próbie dodania urządzenia do pomieszczenia utykam na tym samym miejscu - aplikacja prosi o połączenie się do wifi urządzenia, którego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek88 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 A resetowales wi-fi w odkurzaczu przed próbą dodania do aplikacji? Trzeba odjechać od bazy a potem przycisnąć i przytrzymać oba przyciski. Jak robot zagada to puszczasz i dopiero wtedy próbujesz dodać do apkiWysłane z mojego MI 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kejko Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Tak, robiłem dokładnie jak piszesz i bez rezultatu. ALE Przewertowałem instrukcję i znalazłem opcję powrotu do ustawień fabrycznych (5sek home a potem kolejnych 5sek home), po resecie sieć już zaczęła się rozgłaszać i mogłem dokończyć dodawanie urządzenia. Dzięki za wsparcie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się