zmylna Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 (edytowane) Witam wszystkich. Chciałem zapytać czy wy też macie ostatnio duży problem z MiHome? Mam permanentny brak urządzeń na region Polska. Tylko na tym regionie działał mi odkurzacz Teraz mam albo info, że brak połączenia z serwerem albo odświeża główny ekran w nieskończoność. Pokazuje fotkę w profilu czyli połączenie z kontem ma. Pod fotką - "brak urządzeń". Nie pomogło czyszczenie danych aplikacji, ponowne logowanie itd. Jak to u Was wygląda ? Aha, telefon Mi3W bo Mix2S pojechał do serwisu (o ile to może mieć znaczenie). Edytowane 14 Maja 2020 przez zmylna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmylna Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 (edytowane) Chciałbym tylko napisać, że poradziłem sobie. O dziwo odkurzacz, który wcześniej działał tylko w regionie EU po resecie WiFi pozwolił podłączyć się do serwera China... Jakiś czas temu była blokada regionu i sprzęty wypuszczone na rynek EU miały blokadę. Jest to o tyle dobra sytuacja, że posiadam kilkanaście urządzenie Aqary, które działają tylko w regionie China. Dzięki temu, że serwer China "wpuścił" odkurzacz wszystko mam w jednym miejscu. Wcześniej trzeba było klonować aplikację MiHome aby móc korzystać z urządzeń w dwóch różnych regionach (China/Poland). Z regionem Polska MiHome nadal u mnie ma problem ale teraz stało się to nieistotne Wątek do zamknięcia. Edytowane 16 Maja 2020 przez zmylna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi