rolf

Mi Bedside Lamp 2 - problem z połączeniem

Recommended Posts

Witam i proszę o pomoc!

 

Wiem, że temat był już przerabiany, ale nie mogę sobie poradzić z tym problemem...

Kupiłem dwie lampy Bedside 2 - początkowo wszystko było ok, obie udało się połączyć do aplikacji Mi Home, wszystkie opcje działały. Następnie włączyła się aktualizacja oprogramowania, po której obie lampy straciły połączenie z siecią. Poczekałem dłuższą chwilę z nadzieją, że to część procesu aktualizacji, ale nie odzyskały już połączenia, więc usunąłem obie z urządzeń w apce Mi Home i próbowałem dodać na nowo. Bez rezultatu - łączą się przez bluetooth, wysyłanie wiadomości zakończone sukcesem, nie mogą połączyć się z routerem. Aplikacja "widzi" obie lampy, na telefonie są dostępne jako dodatkowe sieci wi-fi, ale za nic nie chcą się połączyć. Próbowałem z trzech telefonów, dwóch routerów, przez mobilny hotspot, na Mi Home i Yeelight - wszystko bez rezultatu. Znalazłem post sugerujący, aby zalogować się w apce Yeelight na konto [email protected] (wiele osób pisało, że w taki sposób naprawili problem), lecz dane do logowania są nieprawne.

Czy komuś udało się ostatnio naprawić ten problem? Jeżeli tak, to będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i pomoc, bo zaczynam tracić już cierpliwość...

Z góry dziękuję i życzę dużo zdrówka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

rezmus, dziękuję za info!

Faktycznie, przez Chiny się łączy, zatem czekam cierpliwie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko już działa.

rezmus, dziękuję ślicznie za pomoc!

Temat można zamknąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, 

Podepnę się tutaj. Też mam problem z tą lampką tylko, że on objawia się tak, że co kilka godzin lampka idzie w tryb offline i wtedy aplikacja jej nie widzi tak długo aż nie sparuje jej ponownie, lub przynajmniej nie odepnę jej od prądu. W sieci widziałem kilka wątków na ten temat ale bez rozwiązania. Jakieś sugestie? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozna zrobic downgrade firmware, ale to ryzyko. ostatnio przy bulbie color2 komus nowe firmware rozlaczalo wifi, a po downgrade dziala OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakieś wskazówki jak się do downgrade zabrać? 
z tego co czytam to problem jest powszechny a firmware nie jest jakiś najnowszy więc trudno powiedzieć kiedy zostanie naprawiony 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now