Skocz do zawartości

Problem z założeniem konta na Mi Fit


frugosz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zakupiłem opaskę treningową mi band 4 ,ale nie mogę się zarejestrować na koncie MI Fit. Próbuję przez konto xiaomi ,ale to nic nie daje i stoję w martwym punkcie w którym muszę zaakceptować regulamin  ,ale nie mogę tego zrobić bo nie podświetla się opcja ,,akceptuję'' jak rozwiązać ten problem? Oczywiście zaznaczam w tym kwadraciku ze akceptuje ,ale to nic nie daje.

Screenshot_2019-12-27-17-42-41.png

Edytowane przez frugosz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się. Następnego dnia próbowałem chyba z 50 razy i w końcu połączyło. Klikałem palcem po całym ekranie i się udało. Opaska działa,zegarek chodzi.  Później i tak aplikacja się co chwile rozłącza, bo jest strasznie wadliwa i pokazuje jakieś błędy. Straszna porażka z tą aplikacją , jest beznadziejna. Powinny być jakieś konsekwencje wyciągnięte,bo człowiek płaci,a bez głupiej aplikacji nie można uruchomić zegarka. Tyle dobrego ,że mi się jakoś udało,ale później  jak chcę wejść w aplikację to mnie rozłącza. Na szczęście nie ma to wpływu na opaskę,bo już ją sparowałem ,tylko ,że nie mam podglądu do parametrów . Czekam na poprawienie aplikacji poprzez aktualizację tego syfu.

Edytowane przez frugosz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam nie mogę połączyć się z opaska mi jak wyżej. Telefon to Huawei p10 z Android 9.1.0.263. Problem polega na tym że aplikacja się instaluje, wchodzi główne menu, ale nie można po wklepaniu danych osobistych kliknąć potwierdzenia tych danych. Z menu apki dalej nic nie da się zrobić, ani go przewinac ani zmniejszyć. Proszę o pomoc. W załączniku screen jak to wygląda u mnie. Pozdrawiam i z góry dziękuję. Macin M. 

Screenshot_20200116_001516_com.xiaomi.hm.health.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Dnia 16.01.2020 o 10:45, malesiak84 napisał:

Witam nie mogę połączyć się z opaska mi jak wyżej. Telefon to Huawei p10 z Android 9.1.0.263. Problem polega na tym że aplikacja się instaluje, wchodzi główne menu, ale nie można po wklepaniu danych osobistych kliknąć potwierdzenia tych danych. Z menu apki dalej nic nie da się zrobić, ani go przewinac ani zmniejszyć. Proszę o pomoc. W załączniku screen jak to wygląda u mnie. Pozdrawiam i z góry dziękuję. Macin M. 

Screenshot_20200116_001516_com.xiaomi.hm.health.jpg

podpinam się. rada uzytkownika jabloss na nic. logowałem się na wszystkie możliwe sposoby, wybierałem równe regiony świata i nie moge przeskoczyć tych ustawień profilu, przez co opaska nie działa. Ogólnie mam w d... całą tą aplikacje, chce tylko sparować opaske, żeby liczyła kroki. pomocy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...