frugosz Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 (edytowane) Witam, Zakupiłem opaskę treningową mi band 4 ,ale nie mogę się zarejestrować na koncie MI Fit. Próbuję przez konto xiaomi ,ale to nic nie daje i stoję w martwym punkcie w którym muszę zaakceptować regulamin ,ale nie mogę tego zrobić bo nie podświetla się opcja ,,akceptuję'' jak rozwiązać ten problem? Oczywiście zaznaczam w tym kwadraciku ze akceptuje ,ale to nic nie daje. Edytowane 27 Grudnia 2019 przez frugosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frugosz Opublikowano 27 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 (edytowane) Ok. Coś drgnęło ,ale po wpisaniu danych profilowych nic się nie dzieje. Co teraz? Edytowane 27 Grudnia 2019 przez frugosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frugosz Opublikowano 28 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Po wypełnieniu nic się nie zmienia . Jak mam przejść dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martyna1122 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 tez mam taki sam problem od wczoraj. probowalismy roznych rzeczy i nic caly czas blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frugosz Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) Udało mi się. Następnego dnia próbowałem chyba z 50 razy i w końcu połączyło. Klikałem palcem po całym ekranie i się udało. Opaska działa,zegarek chodzi. Później i tak aplikacja się co chwile rozłącza, bo jest strasznie wadliwa i pokazuje jakieś błędy. Straszna porażka z tą aplikacją , jest beznadziejna. Powinny być jakieś konsekwencje wyciągnięte,bo człowiek płaci,a bez głupiej aplikacji nie można uruchomić zegarka. Tyle dobrego ,że mi się jakoś udało,ale później jak chcę wejść w aplikację to mnie rozłącza. Na szczęście nie ma to wpływu na opaskę,bo już ją sparowałem ,tylko ,że nie mam podglądu do parametrów . Czekam na poprawienie aplikacji poprzez aktualizację tego syfu. Edytowane 30 Grudnia 2019 przez frugosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jalboss Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 @frugosz Z tego co piszesz to syf masz w telefonie. Poustawiaj uprawnienia dla apki, wyłącz optymalizację baterii dla apki, ustaw by system jej nie ubijał itp., a powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frugosz Opublikowano 1 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 To nic nie dało ,ale pewnie masz rację ,że to wina telefonu,bo z tym cudakiem którego mam są problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Załóż konto przez stronę www, a potem spróbuj się tylko zalogować z fona do założonego konta.Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malesiak84 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Witam nie mogę połączyć się z opaska mi jak wyżej. Telefon to Huawei p10 z Android 9.1.0.263. Problem polega na tym że aplikacja się instaluje, wchodzi główne menu, ale nie można po wklepaniu danych osobistych kliknąć potwierdzenia tych danych. Z menu apki dalej nic nie da się zrobić, ani go przewinac ani zmniejszyć. Proszę o pomoc. W załączniku screen jak to wygląda u mnie. Pozdrawiam i z góry dziękuję. Macin M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jalboss Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Nie zatwierdzasz tylko się cofasz i dane się zapisują. Tak jest u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dus1953 Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 Dnia 16.01.2020 o 10:45, malesiak84 napisał: Witam nie mogę połączyć się z opaska mi jak wyżej. Telefon to Huawei p10 z Android 9.1.0.263. Problem polega na tym że aplikacja się instaluje, wchodzi główne menu, ale nie można po wklepaniu danych osobistych kliknąć potwierdzenia tych danych. Z menu apki dalej nic nie da się zrobić, ani go przewinac ani zmniejszyć. Proszę o pomoc. W załączniku screen jak to wygląda u mnie. Pozdrawiam i z góry dziękuję. Macin M. podpinam się. rada uzytkownika jabloss na nic. logowałem się na wszystkie możliwe sposoby, wybierałem równe regiony świata i nie moge przeskoczyć tych ustawień profilu, przez co opaska nie działa. Ogólnie mam w d... całą tą aplikacje, chce tylko sparować opaske, żeby liczyła kroki. pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi