Skocz do zawartości

Nieudana aktualizacja, opaska cegła?


Warson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam próbowałem aktualizacji opaski w notify, coś się nie udało na opasce wyświetla się komunikat "połącz z mi fit aby dokończyć aktualizacje" niestety mi fit ani żaden inny program ani żaden inny telefon nie jest w stanie się połączyć z opaska, próbowalem parować z innymi tel i nie pomaga, odinstalowalem programy i dalej nic... Jest jakaś inna opcja zrobienia factory reset w opasce? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...