drygi Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Tak jak w temacie, każda synchronizacja działa w porządku, natomiast z tym się nie chce zsynchronizować. Jak włączam to raz pi raz wywala na dole ekranu, że wystąpił błąd i proszę spróbować ponownie później. Zarówno na wifi jak i pakiecie, chociaż i tak mam odznaczone, że tylko na wifi. Co robić? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Spróbuj wyczyścić dane aplikacji googla i zalogować się jeszcze raz do konta poczym ponownie dokonać synchronizacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drygi Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Edit: jednak problemu dotyczą wszystkich aplikacji...Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Sprawdź czy w ustawienia/synchronizacja masz włączoną autosynchronizację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drygi Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Pomogła pierwsza opcja w sumie. Dzięki Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi