Cygis Posted July 25, 2019 Share Posted July 25, 2019 (edited) Witam Od wczoraj jestem posiadaczem opaski Mi band 3, z którą mam spore problemy. Po licznych próbach zalogowania się na moje konto mi fit oraz wyborze swojego kraju, udało mi się w końcu połączyć się ze swoim kontem. Opaska zaczęła aktualizacje i wgrala język polski, lecz po chwili włączył się na niej komunikat "Połącz z apk by uaktualnić". Sama aplikacja nie może się połączyć z opaska, tak jak ręczna próba połączenia jej przez BT nie przynosi skutku. Taki komunikat mam już od około 2h, nie pomogło odinstalowanie aplikacji, nie mam także możliwości przywrócenia ustawień fabrycznych na opasce. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu i pozdrawiam. Edited July 25, 2019 by Cygis Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted July 25, 2019 Share Posted July 25, 2019 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts