goolab

Problem z połączeniem opaski z aplikacją

Recommended Posts

Siema, kilka dni temu kupiłem opaskę mi band 3, sciagnalem aplikacje, wszystko poszło tak jak powinno, połączylo się odpowiednio. Dzisiaj musiałem zrobić hard reset telefonu, na nowo ściągnąłem aplikacje Mi Fit i w tym momencie się zatrzymałem. Pojawia się ekran główny, z opcjami 'Zaloguj' oraz 'Zarejestruj' i po kliknięciu w którakolwiek nie da rady nic dalej zrobić. Przy logowaniu wyskakuje błąd, mimo, że wcześniej miałem założone konto. A przy próbie ponownego zarejestrowania, wyrzuca mnie z ekranu na którym wybieram lokalizację w sposób jaki jest na załączonym zdjęciu. Ktoś ma jakąś poradę na ten temat? Z góry dzięki za pomoc. 

Edit: Dodam, że wszystkie możliwe połączenia z siecią są włączone, Bluetooth widzi opaskę, lokalizacja również jest włączona... 

Screenshot_20190605-202343.jpg

Edited by goolab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

Mam ten sam problem ale własnie z utworzeniem nowego konta, może jakiś problem z serwerami. Od 2 godzin probuje się zarejestrowac i wyskakuje mi ten sam błąd.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej, wczoraj miałam identyczny problem, dziś aplikacja działa ale nie mogę sparować opaski z Iphonem i tak od rana, bluetooth działa, mam sparowane inne urządznia, nie widzi tylko opaski :( 

jakaś porada, o co chodzi.... 

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również mam to samo. Przyszła do mnie opaska dzisiaj i nie mogę się zalogować do apki...

Edit// użyłem VPN na Kanadę i normalnie się zalogowałem do Mi fit.

Edited by jarek882

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now