sziva Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Witam wszystkich! Po około 200 przejechanych kilometrach pojawił się u mnie luz na kierownicy. Jednak nie jest to luz idący od haka, ale rusza mi się na dole rura w mocowaniu mechanizmu składania. Hak mam wymieniony na trwalszy, podkładkę kasującą luzy też mam zamontowaną i regularnie kontroluję cały mechanizm. Jednak ostatnio pojawił mi się luz na tej nieszczęsnej rurze. Rura do tego mechanizmu zamocowana jest na nicie z jednej strony i chyba na śrubce trzymającej plastikową nakładkę z drugiej strony. Sam luz występuje w tym miejscu: Spotkał się ktoś już z czymś takim i jak temu zaradzić? Obecnie luz wynosi na dole sporo poniżej milimetra, ale na gripach czuć go już na postoju całkiem konkretnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 Spotkał się ktoś już z czymś takim i jak temu zaradzić? Obecnie luz wynosi na dole sporo poniżej milimetra, ale na gripach czuć go już na postoju całkiem konkretnie.Niestety tak.Wykręciłem śrubkę, wbiłem trzpień do środka...Niespodzianka....Wybiłem po mału górną cześć zawiasu, oczyściłem, klej epoxydowy.Starczyło na coś koło 1000 km.Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sziva Opublikowano 15 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 (edytowane) Dnia 14.06.2019 o 22:47, pixelq napisał: Niestety tak. Wykręciłem śrubkę, wbiłem trzpień do środka... Czyli zamiast tego kołka wkleiłeś kierownicę na klej epoksydowy? Zauważyłam, że u mnie ten kołek zaczął wychodzić. Wbiłam go do końca i dodatkowo dokręciłam śrubę. Luz się zmniejszył, ale po około 20km wrócił i kołek znowu zaczął wychodzić. Edytowane 28 Lipca 2019 przez mrosi Edycja cytowanej zawartości przekracza możliwości...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 Wkleiłem rurę kierownicy na trzpień zawiasu. Mała śrubka z przodu pozostała, z tylu zamiast kolka wkręciłem śrubę z płaskim łbem Czas na rozwiązanie ostateczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sziva Opublikowano 1 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Wkleiłam kierownicę na klej epoxydowy. Zamiast kołka rozporowego dałam śrubę. Póki co od tygodnia kierownica jest stabilna i nie ma luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Mam nadzieje, że wziełaś bardzo, bardzo dobry klej epoxydowy. Ja niestety użyłem jakiegoś G i po 1000 km kierownica zaczęła trzeszczeć niemiłosiernie.Duży plus tych trzasków był fakt, że inni uczestnicy wiedzieli, że ktoś pędzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sziva Opublikowano 2 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Dnia 1.07.2019 o 12:24, pixelq napisał: Mam nadzieje, że wziełaś bardzo, bardzo dobry klej epoxydowy. Ja niestety użyłem jakiegoś G i po 1000 km kierownica zaczęła trzeszczeć niemiłosiernie. Duży plus tych trzasków był fakt, że inni uczestnicy wiedzieli, że ktoś pędzi Kupiłam w Castoramie TECHNICQLL METALOWY EPOKSYDOWY 2 X 12 ML. Zobaczymy, co będzie dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się