Skocz do zawartości

Pytanie o ustawienia fabryczne - problem z naprawą


seboxtc

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Forumowicze,

Mam pytanie. Oddawałem do sklepu w Polsce w którym kupiłem telefon Mi6 z racji tego że przestał widzieć kartę sim oraz sieci Wi-Fi (2 raz ta sama usterka w pół roku). Telefon z poziomu recovery mode przywróciłem do ustawień fabrycznych przed oddaniem. Najpierw stwierdzili, że już naprawili itd a po moim żądaniu odstąpienia od umowy z art. 560 i 561 par 1 kc zaczęli zmieniać swoje zdanie i teraz twierdzą, że oni nie naprawiali go tylko przywracali do ustawień fabrycznych bo to przez złośliwe oprogramowanie wystąpiła usterka.

Czy jest to możliwe skoro telefon sam przywracałem do ustawień fabrycznych z poziomu recovery mode czy znaleźli kolejny argument aby mnie olać?

 

fos.png

Edytowane przez seboxtc
pomylka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Cwaniakują. U mnie było podobnie z reklamacją Doggee w Electro, sklep po 1 naprawie nagle stwierdził, że to nie była naprawa więc nie mogę oddać zaakceptować odstąpienia od umowy. Możesz walczyć wysyłając kolejne maile i tłumacząc, albo zgłosić się do rzecznika. Poinformuj sklep także, że sam przywracałeś do fabrycznych i problem nadal był, więc lecą sobie w... kulki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...