Skocz do zawartości

szczelina obok ekranu, przez którą przebija podświetlenie


puma1991

Rekomendowane odpowiedzi

Xiaomi Redmi Note 5, kupiony w media markt.

Po 2 tygodniach użytkowania uruchamiając go ponownie w nocy zauwazyłam, że w momencie, gdy na moment wlacza sie maksymalna jasnosc a w pokoju jest ciemno to po lewej stronie poza ekranem, wzdluz telefonu przebija podswietlenie. Tak jakby ekran byl krzywo osadzony. Oddalam telefon na reklamacje z tytulu rekojmi. Po 14 dniach reklamacja odrzucona. Serwis nie znalazl wady. Przeprowadzil jakies testy (trwaly 3 godziny) i niby telefon sprawny, zgodny z normami itp. zadzwonilam do serwisu ccs piaseczno, twierdzac, ze nikt nie sprawdzil telefonu w warunkach, w ktorych wada wystepuje czyli ciemne pomieszczenie i maksymalna jasnosc ekranu. pani poradzila wyslac go ponownie. wyslalam (nadal rękojmia). kolejne 2 tygodnie bez telefonu. bede sledzic status przez nr imei i gdy telefon dotrze do ccs piaseczno zadzwonie z prosba o "ciemne pomieszczenie". jakkolwiek glupio to nie zabrzmi to bede o to wnioskowac do skutku. telefon moze i sprawny ale wizualny aspekt chyba tez ma znaczenie? Czy moge cos jeszcze zrobic zeby ta sprawa zostala potraktowana powaznie?

 
 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rękojmi muszą uznać. Możesz na rękojmi zgłaszać każdą niezgodność telefonu, nawet czysto estetyczną, jak kolor.]

6 minut temu, kamilo23 napisał:

To nie jest wada telefonu.

Źle spasowany ekran z obudową jest wadą telefonu i podlega w 100% gwarancji jak i rękojmi... Jakby Ci przyszedł telefon wygięty to też byś mówił, że to nie wada, a feature?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Nezumi napisał:

Na rękojmi muszą uznać. Możesz na rękojmi zgłaszać każdą niezgodność telefonu, nawet czysto estetyczną, jak kolor.]

Źle spasowany ekran z obudową jest wadą telefonu i podlega w 100% gwarancji jak i rękojmi... Jakby Ci przyszedł telefon wygięty to też byś mówił, że to nie wada, a feature?

tylko jak ich zmusic do zauwazenia tego? oni ewidentnie nie chcą tej wady dostrzec. rzeczywiscie ona nie razi po oczach ale jesli ktos zwraca uwage na estetyke to bedzie mial ogromny problem z tym - tak jak ja niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Nezumi napisał:

Na rękojmi muszą uznać. Możesz na rękojmi zgłaszać każdą niezgodność telefonu, nawet czysto estetyczną, jak kolor.]

Źle spasowany ekran z obudową jest wadą telefonu i podlega w 100% gwarancji jak i rękojmi... Jakby Ci przyszedł telefon wygięty to też byś mówił, że to nie wada, a feature?

Oczywiście że wtedy jest to wada. Ale w przypadku kiedy skrzypi obudowa lub są to wady których nie widać gołym okiem to jest walka z wiatrakami. Na własnej skórze tego doświadczyłem. Zgłaszałem źle spasowana obudowę i bilem się z sbe ze 4 miesiące aż w końcu odpuściłem bo w protokole z naprawy zawarli tekst, że kolejne takie zgłoszenie zostanie rozpatrzone jako pogwarancyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, mrosi napisał:

Cóż...  Oddałaś telefon na do serwisu, wiec zdecydowałaś się na skorzystanie z gwarancji. Poczytaj w sieci , czy skorzystanie z gwarancji nie wyłącza możliwości skorzystania z prawa do rękojmi. 

oddalam telefon do sklepu z powodu niezgodnosci z umowa czyli rękojmi. oni na pudelku napisali, ze to rekojmia. to, ze oni go wyslali do serwisu to ich sprawa. ja oddalam telefon sprzedawcy. gdzie jest mowa o gwarancji? mam dokumenty od sklepu na rekojmie a nie gwarancje. 

 

do gwarancji w sklepie jest inny druk. wiem bo za 1 podejsciem pani probowala go wyslac na gwarancje. dopiero jak powiedzialam wyraznie, ze to wada fabryczna i chce odstapic od umowy to sytuacja sie zmienila. dostalam druk do rekojmi z mozliwoscia zaznaczenia swoich oczekiwan (odstapienie od umowy, wymiana czy obnizenie ceny itp.). takze to rekojmia a nie gwarancja. media markt w obu przypadkach wysyla towar do serwisu wiec to nic nie znaczy i nie ma znaczenia. ja skorzystalam z rekojmi wiec temat gwarancji mnie nie dotyczy.

Czy ktoś potrafi cos doradzic?

Edytowane przez puma1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, puma1991 napisał:

tylko jak ich zmusic do zauwazenia tego? oni ewidentnie nie chcą tej wady dostrzec. rzeczywiscie ona nie razi po oczach ale jesli ktos zwraca uwage na estetyke to bedzie mial ogromny problem z tym - tak jak ja niestety.

Szczerze? Trzeba po prostu z nimi wojować, wczytać się we wszelkie zapisy dot. rękojmi i nie dać się im spławić. Sprzedawca ma prawo do tzw. "szybkiej wymiany lub naprawy" sprzętu, ale tylko raz. Przy drugim zgłoszeniu rękojmi sklep musi zwrócić pieniądze jeżeli tego oczekuje klient.

2 godziny temu, kamilo23 napisał:

Oczywiście że wtedy jest to wada. Ale w przypadku kiedy skrzypi obudowa lub są to wady których nie widać gołym okiem to jest walka z wiatrakami.

Jest to walor estetyczny sprzętu i jeżeli rzeczywiście skrzypi i przeszkadza, to masz całkowite prawo domagać się reklamacji sprzętu z tytułu rękojmi od strony "braku walorów estetycznych".

2 godziny temu, kamilo23 napisał:

Zgłaszałem źle spasowana obudowę i bilem się z sbe ze 4 miesiące

Dlaczego biłeś się z serwisem, jeżeli to sklep odpowiada za rękojmie? Jeżeli zgłaszałeś rękojmie to serwis nie ma tu nic do gadania, jeżeli zgłaszałeś naprawę gwarancyjną to niestety, ale tak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...