plkarton 0 Posted September 13, 2018 Report Share Posted September 13, 2018 Witam! Kupilem mi banda 3, policzyłem go z iphonem 7 za pomocą aplikacji Mi Fit ale mam problem ponieważ aplikacja się nie synchronizuje. Miał ktoś może taki problem lub wie jak pomóc ?? Link to post Share on other sites
k80i 0 Posted September 13, 2018 Report Share Posted September 13, 2018 Mam również ten sam zestaw. Opaska się zaktualizowała ? Rozłącz, połącz ponownie. Spróbuj zaktualizować przez MiFit, MI HR lub AmazTools i daj znać. Link to post Share on other sites
plkarton 0 Posted September 13, 2018 Author Report Share Posted September 13, 2018 Opaska się zaktualizowała normalnie. Rozłączyłem i połączyłem nadal to samo. Próbowałem MiFit , Mi Hr i AmazTools i nic to nie dało. Próbowałem tez połączyć opaskę z MiFit na androidzie i wszystko było dobrze. Link to post Share on other sites
Krolinskyyy 0 Posted February 6, 2019 Report Share Posted February 6, 2019 Mam ten Sam problem. Pojawiają się powiadomienia, trening działa dobrze ale sen jak i odczyt tętna (wykrywany automatycznie) nie działa. Problem z moim telefonem czy raczej wada opaski? A może coś w ustawieniach? Link to post Share on other sites
Krolinskyyy 0 Posted February 6, 2019 Report Share Posted February 6, 2019 Problem rozwiązany: data w telefonie powinna być ustawiona na 24godzinny format. To zmienia wszystko. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now