kjedrus Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Drodzy forumowicze Niedawno zakupiłem 2 listwy jak w opisie na stronie poniżejhttp://en.miui.com/thread-1445037-1-1.html I mam z nimi problem polegający na tym, że po restarcie routera listwy te nie są w stanie połączyć się ponownie z siecią. Aby nawiązać połączenie muszę odłączyć wtyczkę zasilająca na chwilę i ponownie ją podłączyć,. Pisałem do supportu Xiaomi, ale mnie olali, mówiąc że nie zostało to bezpośrednio zakupione u nich w sklepie, na razie staram się o pomoc od bangood, bo u nich kupiłem, ale też za bardzo nie wiedzą o co chodzi. Czy ktoś z Was ma którąkolwiek z rodziny smart listwę i czy zauważył podobne objawy? Dodam, że listwy mają najnowszy dostępny firmware, próbowałem je resetować, parować z dwoma różnymi bramami i nadal to samo. Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolf Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Ja mam już od ok. 10 miesięcy listwe ze zdjęcia. Jak do tej pory, ani razu nie musiałem jej odłączać od zasilania. Cały czas jest on line w MiHome i działa w automatycznych scenach. Twoja listwa to nowość, więc pozostaje liczyć na aktualizację firmware lub reklamować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kjedrus Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Xiaomi wypuściło nowy firmware i wraz z nim problem połączenia został rozwiązany. Jak na razie nie zauważyłem innych problemów, tak że jak ktoś potrzebuje małą listwę to polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się