Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć,

Mam problem z moim Xiaomi Mi5 (kupiony u Goldwaya), rok temu mianowicie nie mam zasięgu w różnych miejscach, LTE działa mi w niewielu miejscach. Przełożyłem moją kartę (Mobile Viking) do innego Xiaomi (Redmi Note 3 chyba) i w miejscu gdzie ja miałem 0 zasięgu on miał na mojej karcie max. Włożyliśmy jego kartę (njumobile), która u niego miała max zasięg, a ta u mnie miała 0 zasięgu...
Miałem najnowsze miuipolska 8.3.22, ale cofnąłem aktualizację do tej z lutego, kiedy to jeszcze wszystko mi działało normalnie. "Uszkodzenie" pojawiło się z dnia na dzień, tj. nie pojawiło się po żadnej aktualizacji czy też zmianie. Telefon działał normalnie na tej karcie SIM (mobile viking) przez ok. miesiąc. Karta była wymieniana na nową.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim lub wie jakie kroki mogę przedsięwziąć?

  • Nezumi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...